همشهری آنلاین: در آخرین روز از رقابت‌های شنای نابینایان و کم بینایان، شناگران کشورمان موفق به کسب ۱ طلا و ۵ نقره و ۳ مدال برنز شدند، ضمن این که نمایندگان تیم شنا ده رکورد ملی را نیز شکستند.

در صدمتر قورباغه کلاس S12، امیرمحمد صدیقی با یک دقیقه، 37 ثانیه و 42 صدم ثانیه به مدال طلا دست یافت و مسعود محمدی در همین ماده با 1 دقیقه، 40 ثانیه و 53 صدم ثانیه به نقره رسید.

در ماده ۱۰۰ متر آزاد کلاس S۱۲، امیرحسین سعادتی مقدم با رکورد یک دقیقه و ۱۵ ثانیه و ۵۶ صدم ثانیه چهارم شد، اما موفق شد رکورد ملی را ۳ ثانیه و ۲۲ صدم ثانیه جا به جا کند. در ماده ۱۰۰ متر آزاد کلاس S۱۲، مسعود محمودی با ثبت رکورد یک دقیقه ، ۱۱ ثانیه و ۸۷ صدم ثانیه در جایگاه چهارم ایستاد و رکورد ملی را ۲ صدم ثانیه جا به جا کرد.

پیش از این امیرحسین سعادتی مقدم در ۲۰۰ متر مختلط کلاس S12 نوجوانان با زمان ۳:۲۱:۸۲ دقیقه مدال نقره گرفت و مسعود محمودی در ۴۰۰ متر آزاد کلاس S12 با زمان ۶:۲۳:۱۷ دقیقه در جایگاه دوم ایستاد.

امیر صدیقی نیز در ۴۰۰ متر آزاد کلاس S13 با زمان ۶:۴۲:۸۲ دقیقه برنزی شد، علیرضا امیری نیز در ۴۰۰ متر آزاد کلاس S11 با زمان ۶:۴۷:۵۸ دقیقه نایب قهرمان شد.

و اما امیرحسین سعادتی مقدم در ۴۰۰ متر آزاد کلاس S12 با زمان ۶:۲۱:۸۲ دقیقه عنوان سوم این ماده را به خود اختصاص داد.

گفتنی است در مجموع نمایندگان شنای کشورمان ده رکورد ملی را جابه جا کردند.