همشهری آنلاین: وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در میان دانشجویان ستاره‌دار، اشخاصی با مشکل سیاسی یا گرایش و اقدامات سیاسی وجود ندارد چراکه مسایل سیاسی در گزینش دانشجو مطرح نمی‌‌شود.

به گزارش ایرنا، دكتر منصور غلامی در خصوص اقدامات انجام ‌شده در وزارت علوم، تحقيقات و فناوري برای حل مشکل دانشجویان ستاره‌دار افزود: عنوان ستاره‌دار به آن معنا که به افکار عمومی القا شده است در میان دانشجویان و متقاضیان مقاطع بالای دانشگاهی وجود ندارد چراکه مشکل اکثر این دانشجویان نقص پرونده است و مساله تعداد بسیاری از این دانشجویان با تلاش سازمان سنجش آموزش كشور و دیگر مسئولان حل و فصل شده است.

وی خاطرنشان کرد: در میان دانشجویان ستاره‌دار، اشخاصی با مشکل سیاسی یا گرایش و اقدامات سیاسی وجود ندارد چرا که مسایل سیاسی در گزینش دانشجو مطرح نمی‌‌شود.

وزیر علوم، تحقيقات و فناوري ادامه داد: تعداد معدودی از این دست افراد باقی مانده‌اند که کار آنها نیز در حال انجام است و به زودی اعلام خواهیم کرد که هیچ پرونده‌ای از داوطلبان براي ورود به دوره‌های بالاتر تحصیلات تکمیلی معطل نمانده است.

غلامی تاکید کرد: دانشجویانی که به دلایل مختلف از ادامه تحصیل باز مانده‌اند درخواست خود را به غیر از دانشگاه مربوطه، به وزارت علوم، تحقيقات و فناوري نیز ارایه دهند تا مورد بررسی قرار گیرد.