همشهری آنلاین: سرمربی استقلال با بیان اینکه یک بازیکن خوب را برای جذب در نظر دارد گفت لیست ورود و خروج باشگاه موضوعی میان من و مدیر عامل است.

به گزارش ایسنا، وینفرد شفر، سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ایران جوان بوشهر در چارچوب جام حذفی گفت: بازی در جام حذفی اصلا آسان نیست. بازی سخت پرسپولیس در جام حذفی را دیدید که اصلا آسان نبود. باید از ابتدا بازی را کنترل کنیم و نباید شانس گل به تیم حریف بدهیم.

سرمربی استقلال درباره ملاقاتش با جباری اظهار کرد: ما یک ملاقات با یکدیگر داشتیم و با یکدیگر صحبت کردیم. جباری بازیکنی بزرگ و استقلال باشگاهی بزرگ است و امیدوارم هر دو طرف با یکدیگر نزدیک شوند و مشکل حل شود.

او درباره جدایی بیت سعید بیان کرد: حسن بیت سعید از تیم ما جدا شده است.

شفر درباره وضعیت نقل و انتقالاتی استقلال اظهار کرد: شاید برخی بازیکنان به صورت قرضی از باشگاه جدا شوند. من یک بازیکن خیلی خوب را مد نظر دارم و امیدوارم ایشان زودتر به تیم ما برای لیگ و مسابقات آسیایی اضافه شوند. این که کدام بازیکنان در لیست ورود و خروج هستند موضوعی است که میان من و مدیرعامل باشگاه است. این گونه نیست که من یک لیست خروج به بازیکنان بدهم و تمام شود. من با بازیکنان صحبت می‌کنم و به آنها می‌گویم شاید بهتر باشد به تیمی بروید که فوتبال بازی کنید زیرا در استقلال تنها می‌توانند تمرین کنند و فرصت بازی ندارند.

شفر درباره مکان جدید تمرینی استقلال گفت: از مجموعه صنایع دفاع راضی هستم. ما در زمین تمرین جدید هستیم. اول شاید خیلی خوشحال نبودم اما اکنون خوشحال هستم که همه چیز فراهم است و ما سالن وزنه و سالن کنفرانس داریم و در جایی شبیه به خانه خودمان هستیم.

سرمربی استقلال در پایان درباره وضعیت شهباززاده اظهار کرد: پای راست او آسیب دیدگی جزئی داشت. خوب نیست که بازیکن با آسیب دیدگی تمرین کند. اوایل که حضور داشتم در تیم نورافکن با آسیب دیدگی کوچک تمرین کرد و مدت طولانی دور شد. فکر می کنم شهباززاده به بازی نرسد اما امروز با دکتر صحبت می کنم تا وضعیت او مشخص شود.