همشهری آنلاین: معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا، گفت: طرح بخشودگی دیرکرد جرایم رانندگی معوق تا پایان سال ۹۵ فردا به اتمام می‌رسد و پس از آن خودروهایی با جریمه یک میلیونی توقیف می‌شوند.

به گزارش مهر، سرهنگ عین‌الله جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور با اعلام این مطلب، گفت: بر اساس قانون بودجه ۹۶ مقرر شده در صورتی که مالکان وسایل نقلیه نسبت به پرداخت اصل جرایم معوق رانندگی خود تا پایان سال ۹۵ اقدام کنند، ۲ برابری دیرکرد آنها بخشوده شود.

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا تصریح کرد: در صورتی که مالکان وسایل نقلیه در مهلت مقرر نسبت به پرداخت جرایم معوق خود اقدام نکنند، به طور سیستمی جریمه ۲ برابری آنها مجددا اعمال می‌شود.

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا با اشاره به این که پلیس، تسهیلاتی در کنار این بخشودگی فراهم کرده است، گفت: پرداخت موردی جرایم رانندگی در سایت www.rahvar۱۲۰.ir طراحی شده است و هموطنان می‌توانند با مراجعه به این سایت نسبت به پرداخت موردی یا همان اقساطی جرایم اقدام کنند.

سرهنگ جهانی تصریح کرد: اگر جرایم معوق رانندگان به بالای یک میلیون تومان برسد، حتماً شکایت برای خودروها در سامانه ثبت می‌شود و مأموران پلیس راهور در صورت مشاهده این خودروها نسبت به توقیف وسیله نقلیه آنها، اقدام خواهند کرد.