جواد عزیزی: در خیابان با او آشنا شدم. آنقدر چرب زبان بود که اصلا نفهمیدم چه نقشه‌ای در سر دارد.

وقتی به پیشنهادش از خانه فرار کردم، مرا به خانه‌ای در اطراف شهر برد و پس از آنکه مورد آزار و اذیت قرار داد، در مقابل پول، مرا در اختیار دوستانش قرار داد».

هنوز حرف‌هایش تمام نشده بود که گریه امانش را برید، دختر جوان نشسته بود مقابل افسر پرونده و از 5 روز اسارت در بند مرد شیطان صفتی حرف می‌زد که وی را اغفال کرده و با حیله و نیرنگ از خانه فراری داده بود.

 5 روز پیش پدر دختر جوان به پلیس آگاهی قم رفته و کارآگاهان را در جریان ناپدید شدنش قرار داده بود و از همان زمان به دستور سرهنگ سید جعفر حسینی- رئیس پلیس آگاهی قم- تحقیقات کارآگاهان برای یافتن ردی از او آغاز شد.

در حالی که تحقیقات ادامه داشت، دختر جوان با پای خودش به اداره آگاهی آمد و پرده از سرنوشت تلخی که بر او گذشته بود برداشت.

« وقتی برای رسیدن به زندگی‌ رویایی  با مرد جوان از خانه‌مان فرار کردم، او مرا به خانه‌ای در اطراف شهر برد و پس از آزار و اذیت، زندانی کرد.

در مدت 5 روزی که در این خانه زندانی شده بودم، او با آوردن 20 نفر از دوستانش به خانه، در مقابل پول مرا به زور در اختیار آنها قرار داد، تا اینکه سرانجام توانستم با استفاده از غفلتش از کلبه وحشت فرار کرده و خود را به پلیس برسانم.

پس از اظهارات تکان دهنده دختر جوان، تحقیقات پلیسی برای دستگیری جوان شیطان صفت آغاز شد.

با شناسایی خانه مرد جوان، کارآگاهان با دریافت دستور قضائی عازم خانه او شده و  وی را  دستگیر کردند.

دوستی‌های خیابانی، جرقه‌ای برای آزار و اذیت

رئیس اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا روز گذشته با اشاره به این خبر وحشتناک گفت: متأسفانه تحقیقات صورت گرفته از زنان و دخترانی که پس از ربوده شدن مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند ، بیانگر این است که 40 درصد موارد به‌دنبال دوستی‌های خیابانی رقم خورده است.

در چنین مواردی دختران جوان به دور از چشم خانواده‌هایشان، رابطه دوستانه‌ای را با جوان ناشناسی برقرار کرده و  پس از اینکه به مناطق خلوت حاشیه شهر یا خانه‌های متروکه کشانده شده‌اند، مورد آزار قرار گرفته‌اند.


وی با اشاره به اینکه در دوستی‌های خیابانی افراد سودجو معمولا مشخصات و آدرس واقعی خود را مخفی نگاه‌ می‌دارند، افزود: این کار باعث می‌شود مجرمان پس از ارتکاب جرم هیچ ردی از خود بر جا نگذارند.

سرهنگ قاسمی در هشداری به خانواده‌ها گفت: از خانواده‌ها می‌خواهیم که با نظارت بر رفت‌وآمد و ارتباطات فرزندان خود و برقراری رابطه دوستانه با آنها، از بروز چنین حوادثی جلوگیری کنند.