همشهری آنلاین: جلسه هم اندیشی و بازدید شهرداری و شورای شهر کهریزک از آسایشگاه خیریه کهریزک آسایشگاه خیریه کهریزک بعنوان نماد برتر شهر کهریزک معرفی شد.

در دیدار شهردار و اعضاء شواری اسلامی شهر کهریزک از آسایشگاه خیریه کهریزک ، بر ضرورت رفع هر گونه دغدغه اجرایی و تسهیل در زندگی بخشی به معلولین و سالمندان تأکید شد.

به گزارش روابط عمومی شورای شهرکهریزک؛ مهندس اسماعیل نعمت زاده شهردار جدید کهریزک و اعضاء شورای اسلامی این شهر با حضور در جمع سالمندان و معلولین این خانه بزرگ، از نزدیک با فعالیت های عمده در توانبخشی، نگهداری و درمان 1750 مددجوی تحت پوشش آسایشگاه خیریه کهریزک آشنا شدند.

میهمانان مجموعه، سپس در نشستی با محمدرضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک به بررسی نیازها و دغدغه های اجرایی این مرکز پرداختند.

مهندس نعمت زاده شهردار کهریزک با تمجید از فعالیت های چشمگیر آسایشگاه در سرویس دهی به جمع زیادی از نیازمندان جامعه، این مجموعه خیریه و بزرگ را نماد برتر شهر کهریزک دانست که توانسته است بسیاری از معضلات موجود در شهر را با چهره زیبا و معروف خویش ، تلطیف نماید.

وی با توصیف آسایشگاه به شهری کوچک در دل شهر کهریزک ، خاطر نشان کرد: توجه ویژه به معیارهای انسانی و ساماندهی بزرگ در ارائه انواع خدمات به سالمندان و معلولین ، نیاز به عزمی راسخ و توانایی های گسترده ای دارد که همگی یکجا و در یک نام خلاصه گردیده است.

شهردار کهریزک تأکید کرد: به عنوان یک وظیفه ملی و شرح سازمانی ، خود و همکارانم را موظف و مقید می دانیم در کمک به بهبود وضعیت و رفع دغدغه هایی که در توانمان باشد ، از هیچ کوششی فرو گذار نکنیم.

مهندس علیرضا عباسی، رئیس شورای اسلامی شهر کهریزک نیز با تأکید بر آمادگی کامل آن شورا برای همکاری با آسایشگاه خیریه کهریزک، تصریح کرد: برای همه اعضاء شورای شهر و شهردار کهریزک ثابت شده است که این مرکز بخش جدایی ناپذیر شهر کهریزک است.

سازمانی که با موفقیت در عملکرد خود، نگاههای زیادی را در ایران و جهان به این شهر معطوف نموده، این باعث افتخار همه ما و شهروندان کهریزک بوده و هست.

مهندس فروغی، دیگر عضو شورا با تشکر از مسئولین آسایشگاه در سرویس دهی انواع خدمات درمانگاهی و توانبخشی به شهروندان کهریزک ، اظهار امیدواری کرد با تمهیدات مختلف شاهد رفع نگرانی های مسئولین آسایشگاه خیریه کهریزک در امور اداری و اجرایی خود باشند.

عضو جوان شورای شهر کهریزک مهندس هادینژاد هم از زحمات مسئولین قدردانی کرد و کهریزک را برند این شهر توصیف کرد.
در ابتدای این دیدار ، محمدرضا صوفی نژاد مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک با شرحی جامع از خدمات در حال انجام ، خدمت به سالمندانی که روزی محور و آبروی خانه خود بوده اند و امروز به هر دلیل ناتوان گشته و ساکن این خانه بزرگ شده اند را وظیفه ای حساس و سنگین برای یکایک کارکنان این مرکز بر شمرد.

وی ایجاد انگیزه و حس مفید بودن در میان سالمندان و معلولین را از وظایف اصلی دست اندرکاران کهریزک دانست و گفت: آسایشگاه کهریزک توانسته است شرایط زندگی و خدمات به جامعه هدف خود را به گونه ای تنظیم نماید تا متوسط عمر سالمندان از بدو پذیرش تا پایان عمر به 4500 روز برسد.

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک افزود: هرگز به این اندیشه که کهریزک ایستگاهی قبل از بهشت زهرا بوده تعلقی نداریم، بلکه باور داریم در هر نوع برنامه ریزی و خدمت، ملاک اصلی ما افزودن امید به زندگی برای همه عزیزان ساکن در این خانه بزرگ و پر امید است.