همشهری آنلاین: جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به حملات صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن 13 تن از مبارزان این جنبش اعلام کرد، درسی فراموشی نشدنی به رژیم صهیونیستی خواهد داد.

به گزارش فارس، داود شهاب، در گفت‌وگو با شبکه خبری العالم، درباره تشدید حملات رژیم صهیونیستی به فلسطینی‌ها همزمان با برگزاری کنفرانس پاریس اظهار داشت: این حملات در چارچوب جنگ مستمر صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین صورت می گیرد و همه ملت فلسطین را هدف قرار می‌دهد. [پیشنیه خبر]

وی برگزاری کنفرانس پاریس را نوعی باج‌دادن رژیم صهیونیستی به تشکیلات خودگردان توصیف کرد و افزود: هر بار مذاکرات یا کنفرانسی برگزار می‌شود مردم فلسطین بهای این کنفرانس‌‌ها را می‌پردازند و آنچه روز گذشته در کنفرانس پاریس رخ داد، نوعی باج دادن امنیتی و سیاسی بود تا در ازای آن نیروهای مقاومت فلسطین هدف قرار گیرند. [قول کمک 650 میلیون دلاری اتحادیه‌ اروپا به تشکیلات خودگردان ]

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: کمک‌هایی که از طریق کنفرانس پاریس ارایه می‌شود برای حفظ جان فلسطینی‌ها و حفظ مقاومت مردم فلسطین نیست چرا که دشمن صهیونیستی در مقابل آن اجازه می‌یابد به نقض حقوق مردم فلسطین و هتک حرمت مقدسات فلسطین ادامه دهد تا به اهداف خود در ضربه زدن به مقاومت و از بین بردن مساله فلسطین دست پیدا کند.

شهاب تصریح کرد،با وجود تحت تعقیب قرار گرفتن نیروهای مقامت در کرانه باختری رود اردن و نوار غزه ، مردم فلسطین به مقاومت ادامه خواهند داد.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین به پیچیدگی اوضاع و نیز تشدید تحت تعقیب قرار گرفتن نیروهای مقاومت اشاره کرد و گفت: با وجود این مشکلات فرماندهان فلسطینی باید بیش از پیش به فکر راهکار و طرح‌های جدیدی برای نفوذ به داخل مراکز اسرائیلی باشند تا به این رژیم درسی فراموش نشدنی بدهند.
در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه، شمار شهدای فلسطینی طی 24ساعت گذشته به13نفر افزایش یافت.

مبارزان فلسطینی نیز در پاسخ به تجاوزهای رژیم صهیونیستی،مراکز و پایگاههای رژیم صهیونیستی در منطقه کرم ابوسالم با سه موشک هدف قرار دادند. مبارزان فلسطینی همچنین شرق رفح در جنوب نوار غزه را با هفت خمپاره و 12موشک هدف قرار دادند.