همشهری آنلاین: مدارس و دانشگاه‌های استان تهران دوشنبه تعطیل شد.

به گزارش مهر، با تصمیم اتاق بحران تهران و با توجه به ادامه بارش برف و یخبندان کلیه مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش و دانشگاه‌های استان تهران در دو نوبت صبح و عصر روز دوشنبه ۹ بهمن ماه تعطیل است.

فارس نيز منتشر كرد: اصغر خلیلی رئیس اداره روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اعلام اين خبر گفت: با توجه به ادامه بارش برف و یخبندان تمام مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در دو نوبت صبح و عصر روز دوشنبه ۹ بهمن ماه تعطیل است.

استاندار تهران نيز از تعطیلی مدارس در کلیه مقاطع همچنین دانشگاه‌ها برای فردا دوشنبه در کل استان تهران خبر داد.

محمد حسین مقیمی به ایسنا گفت: فردا کلیه مدارس در کلیه مقاطع پیش‌دبستانی، دبستان، متوسطه، دبیرستان و همچنین دانشگاه‌ها در کل استان تهران در نوبت صبح و بعد ازظهر تعطیل هستند.

وی تاکید کرد: در خصوص تاخیر در ساعات کاری ادارات و یا تعطیلی آنها بعدا تصمیم‌گیری خواهد شد و از طریق صدا و سیما و خبرگزاری‌های معتبر به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

استاندار تهران به همه شهروندان تهران توصیه کرد از مسافرت‌های غیرضرور در سطح شهر خودداری کنند و در مسیرهای کوهستانی که احتمال ریزش بهمن وجود دارد تردد نکنند و اگر برای سفر ضرورتی دارند علاوه بر توجه به هشدارهای پلیس راهنمایی و رانندگی حتما تجهیزات لازم را به همراه داشته باشند.

وی ادامه داد: با تلاش مسولین استانداری و راه‌داری در حال حاضر مسیرهای استان‌ تهران بازگشایی شده است.