همشهری آنلاین: مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز اعلام کرد که به دلیل پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر یخبندان و برودت هوا و دشواری تردد دانش‌آموزان، مدارس استان البرز در تمام مقاطع تحصیلی دوشنبه ۹ بهمن ماه برای دومین روز تعطیل است.

به گزارش ايرنا، مهدی مهرور با اعلام اين خبر افزود: بر اساس تصمیم شورای مدیریت بحران استان البرز علاوه بر مدارس، کلیه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی استان نیز دوشنبه تعطیل است.

وی خاطرنشان کرد: کلیه ادارات و بانک‌های استان البرز به جز دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی روز دوشنبه کار خود را با 2 ساعت تاخیر آغاز می‌کنند. دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسانی کماکان در آماده‌باش کامل به سر می‌برند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز همچنین گفت: با توجه به لغزندگی معابر و جاده‌های استان البرز به هموطنان توصیه می‌شود از رفت و آمدهای غیرضرور به ویژه تردد در جاده‌های کوهستانی استان خودداری کنند.

بارش برف سنگین که از روز شنبه آغاز شده و کماکان در استان البرز ادامه دارد، باعث ایجاد مشکلات به ویژه در تردد خودروها در معابر درون و برون شهری شد.

مدارس استان البرز امروز یکشنبه نیز به دنبال بارش سنگین برف و احتمال بروز حادثه برای دانش‌آموزان تعطیل اعلام شد. ادارات استان البرز نیز امروز یکشنبه تعطیل بودند.