همشهری آنلاین: کف پوش زمین و محل بازی کودکان در بوستان هایی که به علت فرسودگی احتمال ایجاد خطر را در پی داشت طی عملیاتی در نواحی پنجگانه تعویض و نوسازی شد.

به گزارش روابط عمومی شهردار منطقه19، مهرداد زنگنه فر معاون خدمات شهری و محیط زیست با اعلام این خبر گفت: به منظور رفاه حال شهروندان در بوستان‌ها و تفرجگاه‌های منطقه و تأمین ایمنی و زیبایی مکان و محل بازی کودکان اقدام به نصب کف پوش وتعویض و نوسازی وسایل بازی کودکان شده است.

وی ادامه داد‌: در همین راستا تعویض کف پوش زمین بازی کودکان در بوستان افرا به مساحت 350 مترمربع از جنس پولیمری با اشکال و تصاویر هندسی انجام شده است و همچنین در بوستان نور و گلستان مجموعه بازی فرسوده جمع آوری و وسایل نو جایگین شده، ضمن اینکه در بوستان‌های مهران‌، امام علی و بستان مجموعه بازی کامل نصب شده است.

معاون شهردار منطقه با اشاره به وجود 25 آلاچیق در بوستان های سطح نواحی خاطر نشان کرد: به منظور ایجاد فضایی برای تفرج و استراحت شهروندان در بوستان امام خمینی (ره) و بعثت 4 آلاچیق نصب و مورد استفاده است.

این مسئول در بخش دیگری به نصب نرده در اطراف قطعات فضای سبز اشاره کرد و افزود: به منظور حفظ قطعات فضای سبز از عبور و مرور وسایل نقلیه موتوری، دوچرخه و عابرین پیاده در بوستان های گلستان،کاظمی، شریعتی، رسالت، شقایق، شکوفه و بنفشه به طول 1240 متر نرده نصب شده است.