همشهری آنلاین: همزمان با آغاز دهه فجر و سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی معابر منطقه ۱۹ با ریسه‌های نوری و پرچمی زیباسازی شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهرداد زنگنه فر معاون خدمات شهری و محیط زیست با اعلام این خبر گفت: به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر و ایام پیروزی انقلاب اسلامی، اداره زیبا سازی معاونت خدمات شهری و محیط زیست این منطقه اقدام به آذین بندی در ابتدای اتوبان خلیج فارس، محورهای بزرگراهی، ساختمان های ستادی شهرداری میادین و معابر سطح منطقه به طول 52 هزارو پانصد متر با انواع ریسه نوری، سوزنی و پارچه ای کرده است.

وی ادامه داد: در راستای جلوه بخشی هرچه بیشتر به هویت ملی و میهنی در این ایام 805 تخته پرچم ایران در معابر و پل‌های سواره رو و 120 متر مربع آذین بندی با پارچه ساتن رنگی در بوستان شهرداری منطقه و میدان شقایق نصب شد.

زنگنه فر با اشاره به تبلیغات فرهنگی در این ایام خاطر نشان کرد: در همین راستا 840 متر مربع بنر پرتابلی و 156 متر مربع بیلبورد در سطح منطقه نصب شده است.

معاون شهردار منطقه افزود: 12 عدد المان نوری در ورودی بوستان بزرگ ولایت و عرشه پل های سواره رو نصب ضمن اینکه 3 مورد حجم های نوری مناسبتی 22 بهمن نیز در سطح منطقه نصب شده است.