همشهری آنلاین: سپیدرود رشت با پیروزی مقابل سایپا خود را از مرز سقوط بالا کشید و سرمربیان نامدار دو تیم نیز در رفتاری دوستانه و محبت‌آمیز، نوید آشتی‌ با یکدیگر را دادند.

سپيد رود در هفته بيست‌وچهارم ليگ ميزبان سايپا بود. تيم علي كريمي براي ماندن در ليگ مي‌جنگند و نياز به پيروزي در اين بازي داشت. در آن سو نيز تيم علي دايي براي كسب مجوز حضور در ليگ قهرمانان آسيا تلاش مي‌كند و او نيز نيازمند پيروزي‌هاي متوالي است.

اما علاوه بر اين شرايط حساس، رويارويي دو چهره نامدار فوتبال و اختلافاتي كه از پيش با يكديگر داشتند نيز بر حساسيت اين بازي افزوده بود.

استقبال گرم علي كريمي از كادر فني ساپيا و علي كريمي با واكنش مثبت دايي و ديگر اعضاي تيم ميهمان مواجه شد.

تاثير اين رفتار به گونه‌اي بود كه دايي به رغم ديگر بازي‌هاي تيم‌اش كمتر حضور پرهيجان در كنار زمين داشت و كريمي نيز با آرامش بازي را دنبال كرد.

سپيد رود كه به مانند يك تيم متحول شده در اين بازي ظاهر شد توانست با گل‌هاي دقيقه 39 و 72 غلامي و تهيدست پيروز اين بازي شود.

تيم رشتي با اين بازي 23 امتيازي شد و اگرچه در مكان 14 جدول باقي ماند اما با توجه به شكسست سياه‌جامگان و بازي در پيش‌روي استقلال خوزستان با پرسپوليس، احتمالا فاصله مناسبي با مرز سقوط كسب خواهد كرد.

سايپا نيز با اندوخته 38 امتيازي خود در مكان پنجم باقي ماند.