به گزارش مهر به نقل از شرکت مخابرات ایران، مجید صدری با اشاره به اتخاذ تصمیم جدید درباره مشاوران خارجی و داخلی شرکت مخابرات ایران و با بیان اینکه در نظام درمان، گاهی ناگزیریم جراحی کنیم. جراحی در نقطه ای که نمیدانید پشت آن چه خبر است و تا چه حد بدخیم است افزود: لذا در جراحی دو چیز بسیار مهم میشود. یکی تشخیص و دیگری درمان. هر کدام خطا باشد آسیب جبران ناپذیری میزند. برگشت به گذشته هم هرگز ممکن نیست.
صدری گفت: وضع ما در مخابرات هم همین است. وقتی دیدیم برای اموری با نام مشاوره به ایرانی و خارجی هزینههای بسیاری می دهیم در حقیقت درد و درمان مشخص شد. بی تردید مشاورههای خارجی را متوقف کردیم تا در موردش بیشتر فکر کنیم.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تاکید براینکه در مشاورههای داخلی دو مسئله مطرح بود، ادامه داد: بخشی از نیروهای مشاوره را میتوانیم با نیروی انسانی خودمان با کمی توجه جایگزین کنیم و شرکت را از هزینههای فراوان مشاوره بیرونی نجات دهیم. بخشی از آن نیز اعضای هیئت مدیره استانی بوده اند که پس از حذف هیئت مدیره استانی قرار بود به مدت ۶ ماه در سمت مشاوره بمانند اما یک سال و نیم طول کشید.
صدری با بیان اینکه هر چند پس از مدتی مزایای مالی آنان قطع میشد اما نگرانی ما مشکلات معنوی این نوع سمت سازمانی بود، گفت: برای برگشت این عزیزان به پیکره اجرایی مخابرات قرار گذاشتیم در الگوی سازمانی این شرکت بزرگ، جایی مناسب برای آنان درنظر گرفته شود تا بتوان دقیقا از توانائیهای آنان در مسیر نیازهایش استفاده کنیم.