حسن حیدری: سرانجام بعد از یک وقفه طولانی چهارشنبه 22 شهریور دیدار رفت فینال جام حذفی بین تیم های پرسپولیس و سپاهان برگزار می شود.

این بازی در زمان مدیریت قبلی فدراسیون فوتبال قرار بود که با یک بازی به پایان برسد اما با دخالت رئیس سازمان تربیت بدنی قرار شد این بازی بطور رفت و برگشت انجام شود.

پرسپولیس در ورزشگاه آزادی  میزبان سپاهان اصفهان است. این دو تیم در هفته نخست لیگ برتر چهره متفاوتی نسبت به یکدیگر داشتند.

پرسپولیس علیرغم حضور مصطفی دنیزلی سرمربی باتجربه خود در مصاف با ابومسلم با کاستی های زیادی روبرو بود و در نهایت بازی را به ابومسلم واگذار کرد.

از سوی دیگر سپاهان با لوکابوناچیچ با حفظ انسجام فصل قبل خود موفق شد ملوان بندر انزلی را با دو گل شکست دهد.پرسپولیس در بازی با ابومسلم بیشتر در خط دفاع از هم گسیخته و نامنظم بود. مطمئنا دنیزلی برای به حداقل رساندن این مشکل در این بازی طرح های تازه ای خواهد داشت.

پرسپولیس در حالی گام به این میدان می گذارد که قطعا هواداران این تیم با حضور پررنگ خود این تیم را در فینال تنها نخواهند گذاشت و یک روز فراموش نشدنی را در فوتبال ایران رقم خواهند زد.

پرسپولیس با فرشید کریمی درون دروازه، مسعود زارعی، شیث رضایی، ابوالفضل حاجی زاده و رابرت ساها در خط دفاع، علیرضا نیکبخت واحدی، پژمان نوری، احسان خرسندی و داود سیدعباسی در خط میانی و حسین بادامکی و مهرزاد معدنچی در خط حمله به میدان می رود.

پرسپولیس در این بازی با اتکا به حرکات طولی نیکبخت و خرسندی از دو جناح به سمت دروازه سپاهان نزدیک خواهد شد تا این تیم را با خطر مواجه سازد.

تیم سپاهان با تجربه قهرمانی در جام حذفی در دو فصل پیش قطعا برای این بازی تاکتیک های ویژه ای را در برنامه خود دارد.

این تیم دارای یک دروازه بان باثبات و کم اشتباه به نام آرمناک پطروسیان است. در خط دفاعی سپاهان بیات، بنگر، حمید عزیززاده و منصوری حضور خواهند داشت.

در خط میانی محرم نویدکیا، هوشنگ لوینیان، هادی جعفری و جلال اکبری بازی می کنند و در خط حمله نیز حمید شفیعی و ابوالهیل زوج این منطقه را تشکیل می دهند.

سپاهان در این بازی قصد دارد از قلب خط دفاعی پیروزی راه نفوذ به دروازه حریف را پیدا کند. سپاهان بدلیل اینکه در بازی برگشت میزبان پرسپولیس است در این بازی با آرامش بیشتری پا به میدان می گذارد.

قهرمان جام حذفی به همراه استقلال در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا می کند.بازی پرسپولیس - سپاهان ساعت 40/17 در ورزشگاه آزادی به قضاوت محسن ترکی برگزار می شود.

بازگشت اولادی به پرسپولیس

سرانجام مذاکرات مسئولین باشگاه پرسپولیس با مقامات باشگاه الشباب امارات نتیجه داد و از سوی مسئولان الشباب ITC مهرداد اولادی صادر شد تا این بازیکن بتواند پرسپولیس را در این فصل همراهی کند.

باشگاه پرسپولیس برای دریافت ITC مبلغ 200 هزار دلار به باشگاه الشباب پرداخت کرده است.
البته با توجه به دوری اولادی از تمرینات پرسپولیس باید دید دنیزلی ریسک کرده و اورا در ترکیب اصلی قرار می دهد یا خیر.