همشهری آنلاین: کامرون دیاز اعلام کرد در شرایط بازنشستگی ناخواسته و اجباری از دنیای بازیگری قرار دارد.

کامرون دیاز که آخرین بار چهار سال پیش در موزیکال «آنی» حضور یافته بود، اعلام کرد در شرایط بازنشستگی ناخواسته و اجباری از دنیای بازیگری قرار دارد.

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از اينترتينمنت ويكلي، بازيگر 45 ساله آمريكايي و ستاره «فرشتگان چارلي» و «دار و دسته‌هاي نيويوركي» به مناسبت شانزدهمين سال اكران كمدي «فكر شيرين» همراه همبازي‌هاي خود كريستينا اپل‌گيت و سلما بلر در يك نشست شركت كرده بود. دياز با اشاره به اينكه مدت‌هاست مقابل دوربين نرفته، گفت: «من تقريبا نيمه‌بازنشسته هستم. عملا كاري نمي‌كنم و دوست داشتم شما خانم‌ها را دوباره ببينم.»

اعتراف ديرهنگام دياز پس از آن رسانه‌اي شد كه بلر مدتي پيش در يك گفتگو از بازنشستگي دوست و همبازي قديمي خود خبر داده و البته اندكي بعد آن را تكذيب كرده بود. اين در حالي است كه ستاره 45 ساله با حضور در پروژه‌هايي چون «شرك» (صداي پرنسس فيونا)، «نقاب» (در كنار جيم كري) و «عروسي بهترين دوستم» خود را در مقام يكي از پولسازترين بازيگران هاليوود در دو دهه اخير مطرح كرده بود.

گرد آمدن دوباره ستاره‌هاي «فكر شيرين» پس از 16 سال نويسنده و كارگردان اين كمدي موفق را به فكر ساختن دنباله آن انداخته است. نانسي پيمنتال و راجر كامبل اعلام كردند در حال حاضر هيچ‌چيز مثل همكاري با بازيگران مستعد «فكر شيرين» در يك پروژه تازه آنها را خوشحال نمي‌كند. اين فيلم سال 2002 توليد شد و با وجود استقبال سرد منتقدان، حدود 70 ميليون دلار در گيشه فروخت.