تاریخ انتشار: ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۴

همشهری آنلاین: شهردار منطقه ۹ تهران با اشاره به بررسی و اجرای طرح «استریت فود» در محوطه پیرامونی برج آزادی در نیمه دوم سال ۹۶ گفت: سال گذشته فضای سبز و درختان محور خیابان ۲۱ متری جی برای نگهداری به کسبه و شهروندان منطقه واگذار شد.

به گزارش شهرنوشت، علی مفاخریان به اهم اقدامات در نیمه دوم سال 96 پرداخت و اظهار کرد: همزمان با آغاز دوره جدید مدیریت شهری، شهرداری منطقه 9 با دعوت از هیئت‌های سنگاپوری و چینی در تلاش برای جذب سرمایه برای احیای بافت فرسوده و حمل و نقل عمومی بود.

وی واگذاری فضای سبز و درختان محور خیابان 21 متری جی به کسبه و شهروندان را از جمله اقدامات منطقه در راستای توسعه مشارکت شهروندی معرفی کرد و گفت: برندسازی در سه محور خیابان آزادی، بزرگراه فتح و محور زرند و بررسی طرح احداث استریت فود در محوطه پیرامونی برج آزادی برای رونق اقتصادی نیز از جمله طرح‌هایی بود که در ماه‌های گذشته به سرانجام رسید.

شهردار منطقه 9 شهرداري تهران یکی از مهمترین اقدامات در راستای بهبود معیشت شهروندان منطقه و ارتقای کیفیت زندگی آنان را توجه به بافت فرسوده معرفی و تصریح کرد: در همین رابطه، ارائه بسته‌های تشویقی نوسازی ویژه گذرهای سادات (محله امامزاده عبدالله)، دامپزشکی و شمشیری را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

مفاخریان ادامه داد: همچنین جلسات مشترکی را با مناطق 9، 10 و 11 در مورد بافت فرسوده، سدمعبر و اماکن پرخطر با حضور معاون دادستانی در امور شهرداری‌ها برگزار کردیم.