همشهری آنلاین: رقابت‌های تنیس تیمی زیر ۱۲ سال غرب آسیا با قهرمانی تیم پسران ایران و نایب قهرمانی تیم دختران به پایان رسید. ‌

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، آخرین روز پيكارهای تنیس قهرمانی تیمی زیر 12 سال غرب آسیا به میزبانی لبنان برگزار شد و تیم ملی تنیس پسران ایران و لبنان برای کسب عنوان قهرمانی با هم مسابقه دادند.

در نخستین دیدار بخش انفرادی کسری رحماني با نتیجه ( ۱-۶ و ۱-۶ ) حریف خود را شکست داد و در دومین مسابقه بخش انفرادی امیرعلی قوام با نتیجه (۵-۷ و ۶ و ۳-۶) مغلوب فدی بیدان شد.

در بخش دو نفره نیز تیم ایران با ترکیب کسری رحمانی و امیرعلی قوام به مصاف تیم لبنان رفت و در نهایت با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید و عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را كسب كرد.

به این ترتیب نمایندگان کشورمان در بخش دختران با کسب عنوان نايب قهرمانی، و در بخش پسران با كسب عنوان قهرمانی جواز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کردند.

سرپرستی تیم‌های اعزامی به این دوره از مسابقات بر عهده فرشاد صفتی بود و فریبا سفیدباف به عنوان مربی دختران و تونی اندروویچ به عنوان مربی در بخش پسران همراه تيم‌ها حضور داشتند.