به گزارش دبیرخانه همایش، جایگاه و اهمیت تولید محتوا در فعالیتهای انتشاراتی روابط عمومی، برنامه ریزی، ایجاد و ارائه محتوای استراتژیک موفقیت آمیز، الگوی ساختار و فرآیند تولید محتوا در وبسایتهای سازمانی و پایگاههای خبری، ضعفها و موانع تولید محتوای انتشاراتی در سازمانهای دولتی و خصوصی، استفاده از محتواهای انتشاراتی در برگزاری دورههای آموزشی، اهمیت و نقش تولید محتوای انتشاراتی به منظور افزایش مخاطب یک رویداد، قابلیتهای یک سیستم مدیریت محتوای الکترونیکی (شامل نرم افزارهای آموزشی، وب سایت آموزشی، اپلیکیشن موبایل، بازیهای آموزشی، کتاب و مجلات الکترونیکی، فیلم های آموزشی، پادکست، پویانمایی، اینفوگراف، واقعیت افزوده، واقعیت مجازی و ...)، محتوای الکترونیکی، خلاقیت و نوآوری، تولید اپلیکیشن و پیام رسان ها جهت ارائه محتوای الکترونیکی و تولید محتوای چندرسانهای متناسب با نیاز روابط عمومی ها و استفاده هوشمندانه از آن از جمله محورهای همایش تخصصی تولید محتوا اعلام شده است.
استادان، صاحبنظران، مدیران و کارشناسان روابط عمومی تا تاریخ سیام فروردین ماه سال جاری فرصت دارند خلاصه مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند.
سیزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی تیرماه سال جاری به مدت دو روز در سه بخش رقابتی، آموزشی و نمایشگاهی در دو گروه تهرانی و استانی برگزار خواهد شد.
علاقمندان جهت ثبتنام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی iaprs.ir مراجعه و یا با تلفن های 88617576 و 88617577 تماس حاصل نمایند.