همشهری آنلاین: روز چهارم مسابقات انتخابی المپیک جوانان تایلند با کسب دو طلا و ششمین رکورد ورودی B المپیک جوانان برای تیم ملی شنای ایران به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپولو، صبح روز سه‌شنبه (21 فروردين) مرحله مقدماتی روز چهارم مسابقات انتخابی المپیک جوانان تایلند پیگیری شد. نمایندگان ایران در سه ماده ۱۰۰ متر پشت، ۲۰۰ متر قورباغه و ۵۰ متر پروانه در رده سنی جوانان به آب زدند و جواز حضور در فینال دو ماده‌ را به دست آوردند.

علی فتحی به عنوان اولین نمیانده تیم ملی در مرحله فینال روز چهارم مسابقات در ماده ۱۰۰ متر پشت به آب زد. این شناگر جوان کشورمان موفق شد با زمان ۵۹:۳۵ به کار خود پایان دهد و یک طلای دیگر در کارنامه ایران ثبت کند.

در ادامه سهران و یاوری که صبح جواز حضور در فینال ماده ۵۰ متر پروانه را کسب کرده بودند، با حریفان خود به رقابت پرداختند. متین سهران در مرحله فینال رکورد خود را بهبود بخشید و علاوه بر کسب رکورد ورودی B المپیک جوانان، بر سکوی نخست ایستاد و طلای این ماده را بر گردن آویخت. این شناگر جوان تیم ملی ایران ۵۰ متر پروانه را در مدت زمان ۲۵:۷۲ شنا کرد.

علیرضا یاوری نیز با ثبت زمان ۲۶:۱۳ به کار خود پایان داد و چهارم شد.