همشهری آنلاین: مدیر عامل امداد خورو گفت: سودجویان در بعضی جاده‌ها و پیچ‌های خطرناک، با دستکاری سطح جاده، خودروهای عبوری را دچار لغزش و سانحه می کنند تا نسبت به حمل این خودروها اقدام و وجه دریافت کنند.

به گزارش ایرنا، بهزاد پناهی مدیرعامل امداد خودرو از هموطنان خواست با دقت نظر، مانع فعالیت خودروهاي امدادي غيرقانوي باشند.

وی گفت: سودجویان در بعضی جاده‌ها و پیچ‌های خطرناک، با دستکاری سطح جاده، خودروهای عبوری را دچار لغزش و سانحه می‌کنند تا نسبت به حمل این خودروها اقدام و وجه دریافت کنند.

به گفته پناهی، در برخی موارد، امدادگرنماها، با تهدید و حمله با سلاح سرد حتی به امدادرسانان مجاز با ایجاد جو رعب و وحشت مانع فعالیت آنان می‌شوند.

این مقام مسئول افزود: سودجویان دیگری وجود دارند که به شهروندان، امداد جعلی می‌فروشند و به نام امداد خودروهای رسمی با شهروندان تماس گرفته و با فریب، از آنها درخواست وجه می‌کنند، درحالی که هیچ ارتباطی با امداد خودروهای رسمی ندارند.

پناهی، خرید بسته‌های خدمت گروه سایپا را اختیاری دانست و اظهار کرد: در بسیاری از موارد مشاهده شده امداد خودروهای متفرقه پس از حمل خودروها به شیوه نادرست و غیراصولی آنها را به تعمیرگاه‌های ناشناس معرفی می‌کنند که اغلب نارضایتی گسترده مشتریان را در پی داشته است.

شماره تماس شبانه روزی امداد خودرو سایپا در سراسر کشور 096550 است.