همشهری آنلاین: رئیس سازمان لیگ گفت: به استقلال و پرسپولیس از تبلیغات محیطی پولی نخواهد رسید زیرا آنها به سازمان لیگ بدهکار هستند.

به گزارش مهر، حیدر بهاروند در حاشیه دیدار پرسپولیس و سپیدرود و در خصوص برگزاری فینال جام حذفی گفت: از ورزشگاه اروندان خرمشهر بازدید کرده‌ایم و این ورزشگاه آماده برگزاری فینال جام حذفی است.

وی گفت: در طول روزهای گذشته شخصا به خرمشهر رفتم، از ورزشگاه بازدید کردم و این ورزشگاه نسبت به گذشته تغییرات اساسی داشته و زمین چمن آن هم برای دیدار فینال مهیا است.

بهاروند خاطرنشان کرد: سعی کردیم تمامی معضلات ورزشگاه برطرف شده باشد تا شاهد یک فینال خوب و جذاب باشیم و دیگر شاهد این نباشیم که تیم های فینالیست از چمن این ورزشگاه گلایه کنند.

وی در پاسخ به این سئوال که در این ورزشگاه تنها سالی یک بار و تنها فینال جام حذفی برگزار می‌شود گفت: چنین چیزی صحت ندارد اگر بازی در این ورزشگاه برگزار نشود مطمئنا چمن آن هم از بین خواهد رفت و تا آنجا که ما در جریان هستیم در این زمینه بازی برگزار می‌شود و الان هم این ورزشگاه و زمین چمن آن برای بازی پنجشنبه آینده آماده است.

بهاروند در پاسخ به این سئوال که آیا تیم‌های لیگ برتری از تبلیغات محیطی پولی دریافت کرده‌اند گفت: بجز استقلال و پرسپولیس تمامی تیم‌ها از تبلیغات محیطی دریافتی داشته‌اند و هیچ مشکلی برای پرداخت آنها نداشته ایم.

رئیس سازمان لیگ در پاسخ به این پرسش که چرا استقلال و پرسپولیس پولی دریافت نمی‌کنند گفت: این دو تیم به ما بدهکار هستند بنابراین پولی به آنها پرداخت نخواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم امروز هواداران شاهد یک بازی خوب از دو تیم سپیدرود و پرسپولیس باشند و یک جشن قهرمانی آبرومندانه و درخور نام فوتبال ایران هم برگزار شود.