همشهری آنلاین: نمایندگان کشورمان عنوان نایب قهرمانی و سومی رقابت‌های بین‌المللی تنیس جوانان را از آن خود کردند. نمایندگان ترکیه قهرمان شدند.‌

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، آخرین روز رقابت‌های بین‌المللی تنیس جوانان در بخش دختران و پسران برگزار شد تا تکلیف قهرمانان این دوره از مسابقات مشخص شود.

در فینال بخش دختران، اوزلم اوسلو از ترکیه با نتیجه ( 1-6 و 1-6) مقابل مشکات‌الزهراء صفی از ایران به برتری رسید و جام قهرمانی را از آن خود کرد، نماینده کشورمان صاحب عنوان نايب قهرمانی شد و مهتا خانلو از ایران و تنیسور دیگري از ترکیه سوم مشترک شدند و در بخش دو نفره نیز تیم‌های ترکیه عناوین قهرمانی و نايب قهرمانی را به خود اختصاص دادند و تیم‌های اوکراین و زوج درسا چراغی از ایران و چین تایپه سوم مشترک شدند.

در فینال انفرادی بخش پسران، کان کپل از ترکیه با نتیجه ( 1-6 و 4-6) مقابل تنیسور اوکراینی به پیروزی دست یافت و جام قهرمانی را از آن خود کرد، نماینده اوکراین نايب قهرمان شد و سینا مقیمی از ایران و ونگ از هنگ کنگ سوم مشترک شدند.

و در نهایت در فینال بخش دو نفره، تیم اوکراین قهرمان شد، سینا مقیمی از ایران به همراه زوجی از روسیه نايب قهرمان شدند و عنوان سوم مشترک نیز به تیم‌های ترکیه و رهام عباسی - محمد کتیبه از ایران رسید.


در بخش پسران 48 تنیسور از کشورهای ایران، روسیه، ترکیه، اوکراین، چک، آلمان، ارمنستان و افغانستان، و در بخش دختران 30 بازیکن از کشورهای ترکیه، ایران، اوکراین، ارمنستان و هند حضور داشتند.

پيكارهای بین‌المللی تنیس جوانان در رده سنی زیر 18 سال از 1 الی 8 اردیبهشت ماه سال جاری به میزبانی هیات تنیس اصفهان و در مجموعه ورزشی 22 بهمن برگزار شد.

سرداوری این مسابقات بر عهده سامان حسنی، داور نشان برنز کشورمان بود.

 

برچسب‌ها