همشهری آنلاین: فرانک پرتوآذر اسم خود را در تاریخ دوچرخه‌سواری آسیا ثبت کرد و مدال برنز آسیا را بر گردن آویخت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری، مسایقه کراس کانتری بانوان بزرگسال قهرمانی آسیا 2018 در کشور فیلیپین به پایان رسید.

فرانک پرتوآذر، کاپیتان باتجربه تیم ملی کوهستان بانوان ایران موفق شد پس از سال‌ها نتایج تلاش بانوان ایرانی را کسب کند.

وي با کسب این مدال موفق شد اسم خود را به عنوان اولین بانوی دوچرخه‌سواری ثبت کند که مدال کراس کانتری قهرمانی آسیا را کسب کرده است.

پیش از این ایران در سال‌های گذشته موفق به کسب 3 مدال برنز در بخش‌های مختلف ديگر رشته کوهستان شده بود که به شرح ذیل می‌باشد:

مدال برنز کراس کانتری جوانان توسط حمید حب‌علی، مدال برنز تیم ریلی توسط فرزاد خدایاری، مدال برنز تیم ریلی توسط تیم 5 نفره کشورمان در سال گذشته.

پرتوآذر در خصوص این موفقیتش گفت: در ابتدا این موفقیت و مدال باارزش را به خانواده بزرگ دوچرخه‌سواری کشور به‌ویژه بانوان ایران تقدیم می‌کنم. مسابقاتی که برگزار شد در سطح بالایی بود و با توجه به این که در کشور فیلیپین برگزار شد، تیم‌های آسیای شرقی با شرایط مساعدتری نسبت به ما در این مسابقات ظاهر شدند. خدا را شکر که توانستم برای اولین بار پرچم کشورم را در رشته کراس کانتری بانوان به اهتزاز دربیاورم.

ملی‌پوش دوچرخه‌سواری ایران افزود: مسابقات نسبت به سال گذشته سخت‌تر بود، ولی به هر حال من هم مزد زحمات و تلاش‌های چند ساله‌ام را گرفتم. ما سال گذشته تنها توانسته بودیم در تیم ریلی مدال بگیریم و خوشحالم با تلاش و غیرتمان توانستیم امسال موفق‌تر از سال قبل ظاهر شویم. جا دارد از تلاش کادر فنی و حمایت‌های فدراسیون تشکر کنم. تلاش می‌کنم برنز این مسابقات را در بازی‌های آسیایی ارتقا ببخشم.