تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹

مجرم سابقه داری که با معرفی خود به‌عنوان مأمور مبارزه با مواد‌مخدر دست به سرقت می‌زد در جریان بازجویی‌ها اعتراف کرد که شاگرد نمایشگاه خودروست و خودروهایی که با آنها به سرقت می‌رفت متعلق به مشتریان بود.

به گزارش همشهری، چندی قبل مردی به کلانتری 132نبرد رفت و گفت سرنشینان یک خودروی سمند با معرفی خود به‌عنوان مأمور پلیس از او سرقت کرده‌اند. او گفت: قصد داشتم از میدان آقا نور به ترمینال خاوران بروم که سوار یک خودروی سمند با 2سرنشین شدم. آنها گفتند که مأمور هستند و باید من را بازرسی کنند. من کارت شناسایی خواستم اما آنها کتکم زدند و کارت عابربانکم را با رمز از من گرفتند و فرار کردند.

بررسی محلی که مأموران قلابی از آنجا از حساب مالباخته برداشت کرده بودند نشان می‌داد یکی از آنها سارقی سابقه‌دار به نام مجید است. به این ترتیب وی و همدستش در ورامین دستگیر شدند و به ده‌ها فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ داوود فرد، معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ در این‌باره گفت: متهم اصلی در یک نمایشگاه فروش خودرو به‌عنوان کارگر کار می‌کرد و از خودروهایی که مشتریان برای فروش می‌آوردند برای سرقت استفاده می‌کرد.

سرهنگ داوود فر همچنین از صدور مجوز انتشار تصویر بدون پوشش هر دو متهم خبر داد و از شهروندانی که از آنها شکایتی دارند خواست به اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.