همشهری آنلاین: ثریا آقائی از تهران در یک نفره و هاله همدانچی و ستایش عبدالکریمی از تهران در دونفره قهرمان مسابقات انتخابی بدمینتون بانوان شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، مسابقات انتخابی تیم ملی بدمینتون بزرگسالان بانوان در روزهای ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت ماه در محل کمپ این فدراسیون در تهران برگزار شد و در پایان ثریا آقائی از تهران در قسمت یک نفره و ستایش عبدالکریمی و هاله همدانچی از تهران در قسمت دونفره به مقام قهرمانی دست یافتند.

دیدار مرحله پایانی این رقابت‌ها در قسمت یک نفره بانوان بین ثریا آقائی از تهران و یگانه کرمانی از اصفهان برگزار شد که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر 0 به سود ثریا آقائی خاتمه یافت و وی به مقام قهرمانی دست یافت، یگانه کرمانی دوم شد و یسری بیگی از اصفهان به مقام سوم دست یافت.

در دیدار نهایی مسابقات دونفره هم تیم هاله همدانچی و ستایش عبدالکریمی از تهران به مصاف تیم پگاه کامرانی و صفورا زمانلو از سمنان رفت که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر 1 به سود تیم تهراني خاتمه یافت و اين تيم به مقام قهرمانی دست یافت، تیم سمناني دوم شد و تیم نازنین زمانی و یگانه تفریشی از تهران به مقام سوم دست یافت.