تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۶

همشهری آنلاین: پیکر مرحوم قاسم افشار گوینده پیشکسوت با حضور مجریان هم نسلش به سمت آرامگاه ابدی تشییع شد.

به گزارش فارس، مراسم تشییع مرحوم افشار صبح امروز در میان بهت و ناراحتی خانواده و همکارانش و با همراهی نوای قرآن از مقابل منزلش برگزار شد.

در این مراسم که گویندگان هم نسل او همگی حضور داشتند، حسن سلطانی، مجری تلویزیون در سخنانی گفت: مرحوم افشار فردی بود که نسبت به کار بسیار متعهد و علاقه‌مند و در حوزه خبر از سواد رسانه‌ای برخوردار بود. او تا آخرین روزی که در تلویزیون مشغول به انجام وظیفه بود، متعهدانه و توام با عشق و علاقه کارش را انجام داد.

وی با بیان اینکه قاسم افشار خوش محضر، خوش قول و متدین بود، اظهارداشت: ویژگی‌های فردی و اجتماعی او منحصر به خودش بود و هیچ‌گاه فریفته شهرت نشد و نگذاشت فریفته شدن در جامعه رسانه‌ای به زندگی‌ش ورود پیدا کند. او در خانواده بسیار دلسوز و مهربان بود و در اجتماع نیز بسیار گره‌گشا و کار راه‌بینداز بود.

سلطانی تصریح کرد: او محبت اهل بیت را در دل داشت و از آخرین کارهایی که بعد از تلویزیون انجام داد این بود که موسسه خیریه‌ای را تاسیس کرد که از کار نیازمندان و محرومان گره باز می‌کرد.

به گزارش فارس، در ادامه مراسم حجت الاسلام اکرمی پدر بزرگوار ۲ شهید دفاع مقدس نیز در سخنان کوتاهی عنوان داشت: هرچه درباره حاج قاسم بگوییم کم گفته ایم، من جز شایستگی و بایستگی از او ندیده ام. همانطور که امام هشتم می فرماید در جامعه نیکو و خوب زندگی کنید و الحق که افشار اینگونه زندگی کرد.