همشهری آنلاین: مانور‌های دوره‌ای آمادگی واکنش در شرایط اضطراری در پایانه‌های فتح آباد، صادقیه(غرب)، شهید کلاهدوز و مهرشهربا هدف اجرای سیاست‌های کلان شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه برگزار شد.

به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري راه آهن شهري تهران و حومه ، محسن محمديان،مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل  شركت بهره‌برداري راه‌آهن شهري  تهران و حومه افزود: مانور واکنش در شرایط اضطراری با توجه به الزامات سيستم‌هاي مديريت كيفيت ايزو 9001 و زيست محيطي ايزو 14001 جمعه اول تير در پایانه‌های فتح آباد، صادقیه(غرب)، شهيد كلاهدوز و مهرشهر به صورت هم‌زمان اجرا شد.

محسن محمديان تصريح كرد: مانور از خط خارج كردن و به خط برگرداندن( DERAILING - RERAILING)  توسط پرسنل شركت بهره‌برداري مترو تهران و حومه در پایانه‌های فتح آباد، صادقیه(غرب)، شهيد كلاهدوز و مهرشهر به صورت همزمان در محدوده پارکینگ، تعمیرگاه و یکی از خطوط ریلی منطقه بالاستی انجام شد.

او خاطرنشان كرد: این مانورها با هدف ارتقاء سطح دانش و توانایی پرسنل، به صورت دوره‌ایی برگزار می شود تا آمادگی لازم را در مواقع بروز بحران داشته باشند.