سئول> چند جوان کره‌ای پس از آپلود فیلم مطالعه‌های طولانی‌مدت خود در یوتیوب حسابی طرفدار پیدا کرده‌اند.

به گزارش آدیتی‌سنترال تنها کاری که آنها انجام می‌دهند بیش از 7ساعت فیلمبرداری از مطالعه در فضایی آرام است.

هنوز روانشناس‌ها و جامعه‌شناس‌ها فرصتی برای مطالعه علت علاقه چند صدهزار نفر به این نوع فیلم به ظاهر کسل‌کننده پیدا نکرده‌اند.

برخی بر این باورند که 40هزار نفر در همان ساعات اولیه جذب تمرکز و بی‌حرکتی این جوانان هنگام مطالعه‌ بوده‌اند.