همشهری‌آنلاین: مردان قرمزپوش به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی، در مترو تجریش معضل اعتیاد را برای شهروندان به نمایش در آوردند.

 حسین فتحی، مدیر مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه يك با اعلام خبر فوق اظهار داشت: به مناسبت هفته مبارزه با موادمخدر و در راستای تلاش براي پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی، مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه یک با همکاری سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران و سازمان‌های مردم‌نهاد اقدام به برپایی غرفه اطلاع رسانی و ارائه مشاوره به شهروندان در ایستگاه مترو تجریش کرد.

به گزارش شهرنوشت  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک،حسين فتحی تصریح کرد: غرفه مذکور از 9 الی 13 تیر ماه در ایستگاه مترو تجریش همه روزه از ساعت 9 الی 17 برپاست و مشاوران و روانشناسان آماده ارائه مشاوره، راهنمایی، اطلاع رسانی و... به مراجعین هستند.

او تصریح کرد: حضور red Man یا همان مردان قرمز پوش از دیگر برنامه‌هاست که به صورت نمایشی اقدام به آگاه‌سازی شهروندان از عواقب اعتیاد و راهنمایی آنها براي دریافت مشاوره به جایگاه استقرار کارشناسان آسیب‌های اجتماعی می‌کنند.

فتحي خاطرنشان کرد: به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر علاوه بر برگزاري برنامه مذكور در محل مترو، نمايشگاه ها، غرفه های اطلاع رساني، مشاوره هاي رايگان نیز در سراهاي محله‌هاي منطقه برپاست و فعالان حوزه مبارزه با مواد مخدر و اعتياد و عموم شهروندان مخاطب اجراي اين برنامه‌ها هستند و از مشاركت و همكاري سازمان هاي مردم نهاد، اداره بهزيستي، نيروي انتظامي و ساير دستگاه ها در اجراي برنامه‌ها بهره گرفته می‌شود.