هیات دولت جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانه ای از فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در حمایت از دولت قدردانی و سپاس گذاری کرد

گزارش واحد مرکزی خبر ، متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حمایت رهبری بزرگوار از فرزندان انقلابی و خستگی ناپذیر خود در دولت و همچنین اقدامات و تلاش هائی که در جهت پیشرفت و ارتقاء‌ نظام اسلامی انجام می پذیرد، تفکیک فصل خدمت از خودخواهی ها و قدرت طلبی ها، افزایش امید و وحدت ملی، خودباوری وهمچنین موجب تجدید روحیه خدمتگزارانی بود که عدالت محوری، مهرورزی و خدمت به بندگان خدا و تعالی مادی و معنوی کشور را فرا راه خود قرار داده‌اند.

خدای بزرگ را سپاس گذاریم که توفیق عطا نمود تا در این برهه حساس از انقلاب اسلامی، خدمتگزار مردمی مومن و سرافراز بوده و تحت رهبریهای آن رهبر فرزانه رسالت انقلابی خود را به انجام رسانیم.

مسلم است که استقامت و پایداری برآرمان امام و شهدا و ارزشهای انقلاب اسلامی سعادت ملت ما را رقم خواهد زد و این همان خواست مردم اگاه و الهی ایران عزیز است.

دولت خود را موظف می‌داند تا به این خواست الهی و انقلابی ارج نهاده و این راه مقدس را با تمام توان ادامه دهد.

خادمان ملت در دولت ضمن تجدید پیوند و میثاق با ارمان های بزرگ امام، ارزشهای انقلاب اسلامی و خط روشن ولایت اعلام می دارد که با همه توان در خدمت ملت بزرگ بوده و مراتب تقدیر و تشکر خود را از رهبر معظم انقلاب ابراز می دارند وامیدوارند همچون گذشته دعای خیر معظم له را بدرقه راه خود داشته باشند.

هیات دولت جمهوری اسلامی ایران