همشهری آنلاین: معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با بیان اینکه مساله امروز اقتصاد کشور هماهنگی و انسجام است، گفت: صدا و سیما باید واقع‌بینانه و با چشمی بازتر نگاه کند

به گزارش ایرنا، محمد نهاوندیان، معاون اقتصادی رئیس جمهوری در پایان سفر 2 روزه خود به لرستان در فرودگاه خرم آباد در جمع خبرنگاران گفت: امروز آمریکا در اجرای سیاست ایران هراسی خود تنها مانده است و اکثریت کشورهای دنیا حقانیت ایران در مواضع بین‌المللی را تایید می کنند. وي افزود: زمانی آمریکا در اجرای سیاست ایران هراسی خود می توانست کشورهایی را با خود همراه کند اما اکنون اینگونه نیست.

وی در بخشي ديگر از صحبت‌هاي خود اظهار داشت: سیاست پایدار دولت و نظام افزایش ارتباطات با تمام کشورهاست و اینکه یک کشور خاص در گوشه ای از دنیا گمان کند می تواند ارتباطات ایران را محدود کند تصور خطایی است.

نهاوندیان افزود: اکنون با بیشتر همسایگان ارتباطات سیاسی بیش از گذشته بوده و ارتباط خوبی با کشورهای آسیایی و اروپایی برقرار است.
معاون اقتصادی رئیس جمهوری در ادامه با بیان اینکه هماهنگی در بالاترین سطوح نظام مورد تاکید است، گفت: مساله امروز اقتصاد کشور هماهنگی و انسجام است.

وی افزود: ما امکانات کم نداریم اما یکی از مشکلات اصلی ما ناهماهنگی است و باید گفت نیاز امروز بیش از هر چیزی اصلاحات مدیریتی بین نهادهای مختلف است.

نهاوندیان گفت: باید همه امکانات در سه قوه، نهادهای مختلف و بخصوص بخش خصوصی را کنار هم قرار دهیم.

معاون اقتصادی رئیس جمهوری یادآور شد: صدا و سیما باید در گزارش‌های خود واقع بینانه تر باشد و با چشمی بازتر به نتایج امیدوار کننده ای که ایجاد شده نگاه کند و دراین شرایط صدا و سیما بیش از دیگران موظف به انتشار پیام‌های امیدوار کننده در کشور است.