همشهری آنلاین: تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی و سازمان امداد و نجات برای انجام ماموریت‌های امداد و نجات و امدادرسانی به مصدومان در حوادث به امضای طرفین رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی، این تفاهم‌نامه مشترک میان جمعیت هلال احمر به ریاست مرتضی سلیمی و فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی به ریاست محمود صیدانلو روز چهارشنبه ۳ مرداد در محل این سازمان منعقد شد.

بر اساس این تفاهم‌نامه، همکاری‌های مشترک آموزشی میان سازمان امداد و نجات و فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران و همچنین حمایت و پوشش فدراسیون در امر امداد و نجات و حوادث غیر مترقبه انجام خواهد شد.

انجام بازدیدهای علمی از دستاوردهای مشترک، تبادل اطلاعات متقابل از طریق وب سایت، مجلات علمی - تحقیقاتی، روزنامه‌ها و نشست‌های علمی، استفاده متقابل از کتابخانه، منابع و فیلم‌های آموزشی- تخصصی، تلاش مشترک در جهت برگزاری همایش، سمینار، مانور مشترک و مسابقات براساس توافق انجام شده، تدوین و ترجمه کتب و منابع علمی و انتشار آن به صورت مشترک و مشارکت فدراسیون اتومبیلرانی در طرح داوطلبی و خیرخواهانه جمعیت هلال احمر در داخل و خارج از کشور از جمله تعهدات مشترک این تفاهم‌نامه است.