همشهری آنلاین: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۹ گفت : بیش از ۱۰۰ عدد سرپناه ایستگاه اتوبوس در معابر نواحی پنجگانه این منطقه تجهیز و بروز رسانی شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علیرضا مرآتی با اعلام این خبر افزود: با توجه به آغاز فصل تابستان و افزایش مسافرت های درون شهری شهروندان، با هدف تکریم و تسهیل درامر تردد و استفاده از امکانات ناوگان حمل و نقل عمومی سرپناه های ایستگاه اتوبوس در منطقه بروز رسانی شد.

وی با اشاره به وجود130 سرپناه اتوبوس در معابر منطقه بیان کرد: بهسازی و مرمت دیواره ها، شیشه‌ها و نرده‌های حافظ صندلی، رنگامیزی بدنه اسکلت ایستگاه ،کاهش ارتفاع آن از سطح زمین، نصب بنرهای آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی و... از جمله اقدامات انجام شده در سرپناه های ایستگاه اتوبوس است.

مرآتی در تشریح اقدامات معاونت حمل و نقل ترافیک در بزرگراه‌ها خاطر نشان کرد: به منظور ایمن سازی در بزرگراه‌های تندگویان، آزادگان، کاظمی و هاشمی طی برگزاری جلسات مستمر با پلیس راهور منطقه بیش از 30 عدد بنر اطلاع رسانی نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی نصب شده است.

همچنین در راستای تجهیز و تعمیر المان های ترافیکی در بزرگراه ها نسبت به تعویض و تعمیر 70 عدد گاردریل، 40 عدد رفیوژ و 2 هزار متر امحاء خط کشی جهت تسطیح و اجرای مجدد اقدام شد .

این مسئول در بخش دیگری یاد آور شد: به منظور فراهم کردن شرایط برای غنی سازی اوقات شهروندان بویژه در بوستان بزرگ ولایت در حال رایزنی جهت راه اندازی پیست های دوچرخه سواری این بوستان هستند.