تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۶

همشهری‌آنلاین: عملیات عمرانی مرمت و بازسازی مدارس سطح منطقه ۵ با هدف به‌سازی محیط‌های آموزشی، آغاز شده و تا قبل از مهر ماه ۹۷ به اتمام می‌رسد.

به گزارش شهرنوشت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 5 ، با امضا تفاهم‌نامه همکاری شهرداری و آموزش و پرورش ، طرح حمایت از 60 مدرسه سطح منطقه با رویکرد مقاوم‌سازی مدارس در حال اجراست.

براساس این خبر ، جلسه‌ای در خصوص مقاوم سازی مدارس با حضور مهندس ناظر سازمان نوسازی شهر تهران، معاونین امور اجتماعی و فرهنگی و معاون فنی و عمران منطقه ، رئیس اداره آموزش و مشارکت‌های اجتماعی و معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره آموزش و پرورش برگزار شد که در حاشیه این نشست بازدید میدانی از مدرسه یحیی‌زاده برای اجرای طرح به‌سازی و مقاوم‌سازی سقف نمازخانه این آموزشگاه با توجه به پارامترهای فنی انجام شد.

اسماعیل عربلو، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه در این خصوص گفت: فضای آموزشی به عنوان عاملی پویا و تأثیرگذار در یادگیری محسوب می‌شود و فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس می‌بایست در فضاهای مناسب و دارای استاندارد انجام پذیرد.

پیمان عباسی، معاون فنی وعمرانی منطقه نیز افزود : همه ساله قبل از بازگشایی مدارس عملیات عمرانی در قالب رنگ‌آمیزی، ایزوگام، مرمت و بازسازی محوطه مدارس، تعمیر و نگهداری موتورخانه ، رادیاتورها و شیرآلات انجام می‌شود.

او افزود : عملیات عمرانی در مدارس منطقه به ترتیب اولویت انجام شده و تا قبل از مهرماه پایان می‌یابد.