آزاده مختاری: با شکایت دو دختر دانش آموز که مدعی‌اند توسط 8 جوان شیطان صفت ربوده شده و در دفتر شرکتی مورد آزار قرار گرفته‌اند، تحقیقات پلیسی و قضائی برای دستگیری متهمان و روشن شدن ماجرا آغاز شده است.

ساعت دو بامداد پنجم دی ماه، هنگامی که مأموران گشت کلانتری 134 در حال گشتزنی درشهرک قدس (شهرک غرب) تهران بودند، دو دختر نوجوان را دیدند که دوان‌دوان به سمت آنها می‌آمدند.

دختران نوجوان که لباس مدرسه برتن داشتند، به مأموران گفتند: پس از خروج از مدرسه، در حال قدم زدن در خیابان بودیم که ناگهان سه پسر جوان که سوار یک خودروی پراید آبی رنگ بودند مزاحم‌مان شدند، آنها با تهدید چاقو ما را سوار خودروشان کردند و به زور به دفتر شرکتی در جنوب تهران انتقال دادند.

دختران دانش آموز که به شدت وحشت کرده بودند در ادامه به مأموران گفتند: پس از انتقال به این محل، ربایندگان‌ و5 جوان دیگر با تهدید چاقو ما را مورد آزار و اذیت قرار داده و سپس دوباره سوار خودرو شان کرده و درحالی که تهدید می‌کردند درصورت اطلاع به پلیس باید منتظر انتقام سختی باشیم، ما را در خیابان رها کردند.

با اعلام این گزارش، دستورات قضائی برای شناسایی و دستگیری ربایندگان از سوی قاضی روشن – بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی- صادر شد و در نخستین مرحله کارآگاهان پلیس با چهره نگاری متهمان و استعلام شماره پلاک خودروی آنها که دختران جوان آن را یادداشت کرده بودند، هویت راننده جوان خودرو و شماره تلفنی از وی را به دست آوردند.

کارآگاهان پلیس با این سرنخ، از یکی از دختران شاکی خواستند با راننده جوان قرار ملاقات بگذارد و به این ترتیب با کشاندنش به سر قراری صوری، وی و دو همدست دیگرش در محاصره پلیس قرار گرفتند.

مرد جوان در همان نخستین بازجویی‌ها، مخفیگاه دو همدست دیگرش را لو داد و به این ترتیب آنها نیز در عملیات‌ جداگانه به محاصره پلیس درآمدند.

کارآگاهان پلیس هنوز در تعقیب سه متهم فراری پرونده هستند.

روز دوشنبه 24 دی، پنج متهم دستگیر شده هنگامی که در شعبه سوم دادسرای جنایی در مقابل بازپرس روشن قرار گرفتند با بیان اینکه ساختمان شرکت، پاتوق خلافکاری‌های آنها بوده، گفتند: از مدتی قبل به بهانه قلیان‌کشی، کلید شرکت را از دوستمان گرفتیم و از آن به بعد با کشاندن دختران فراری به خلوتگاه شیطانی‌مان آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌دادیم و سپس آنها را در خیابان‌ها رها می‌کردیم.

قاضی روشن بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی پایتخت، با اعلام این خبر گفت: متهمان که طعمه‌های خود را اکثرا ازمیان دختران کم سن وسال و نوجوان انتخاب می‌کردند، پس از ربودن طعمه‌هایشان، آنها را در شرکت مورد آزار قرارمی‌ دادند و سپس با تهدید اینکه درصورت اطلاع به پلیس آنها را به قتل می‌رسانند، آنها را درتاریکی خیابان رها کرده و می‌گریختند.