آزاده مختاری: با چاپ تصویر بدون پوشش دو مرد مسلح که به انگیزه‌ مرموزی از خرم آباد به تهران آمده بودند، یکی از آنان به‌عنوان ضارب رئیس دادگستری ملارد شناسایی شد اما وی تا کنون به این شلیک اعتراف نکرده است.

صبح 29 آبان، پس از آنکه مأموران گشت پلیس مبارزه با مواد‌مخدر پایتخت، به دو سرنشین یک خودرو  مظنون شده و دستور ایست دادند، در بازرسی خودرو 2 اسلحه کلاشینکف و کلت کمری با300 فشنگ جنگی کشف کردند.

در حالی که این احتمال وجود داشت که متهمان سرقت‌های مسلحانه‌ای را رقم زده باشند، تصاویر بدون پوشش آنها با دستور قاضی پرونده در مطبوعات منتشر شد تا شاکیان احتمالی، آنها را شناسایی کنند.

با چاپ عکس متهمان در روزنامه‌ها، یک نفر از مردان مسلح به‌عنوان عامل اصلی ترور ناکام رئیس دادگستری ملارد که دو سال پیش صورت گرفته بود شناسایی شد.

در آن حادثه که صبح ششم شهریورماه 1384 رخ داد، هنگامی که قاضی محمدرضا آقازاده- رئیس دادگستری ملارد- از منزل خود در غرب تهران عازم محل کارش بود، از پشت سر و از سوی مرد مسلحی هدف اصابت یک گلوله قرار گرفت که وی از ناحیه چشم آسیب شدیدی دید.در جریان تحقیقات روی این پرونده، اگر چه فرضیه‌های مختلفی تحت بررسی قرار گرفت اما سرانجام تحقیقات به بن بست رسید تا اینکه هفته گذشته چاپ تصاویر مرد مسلح، کارآگاهان را به حل ماجرا نزدیک‌تر کرد.

بازپرس بهروزهنرمند در توضیح ماجرا گفت: با چاپ عکس متهمان در روزنامه‌ها، یکی ازاین آنها از سوی قاضی آقا‌زاده به‌عنوان ضارب اصلی شناسایی  شد.

وی افزود: با وجود اینکه متهم منکر هر گونه اطلاعی از ماجراست ولی با توجه به شواهدی که وجود داد، دستورانتقال متهم به اداره دهم آگاهی پایتخت ویژه قتل، صادر شده است تا تحقیقات تخصصی ازوی توسط کارآگاهان جنایی صورت گیرد.