گروه حوادث: مهاجر کانادایی، پس از آنکه در مشاجره‌ای شدید با همسرش، وی را به قتل رساند، خانه‌‌شان را نیز به آتش کشید. در جریان این ماجرای وحشتناک که در ایالت اوهایوی آمریکا رخ داد 4 کودک این زوج در آتش‌سوزی جان باختند.

به گزارش دیتون دیلی نیوز، ساعت 10 جمعه شب گذشته، با گزارش یک آتش‌سوزی گسترده در خانه‌ای در منطقه ماسون ایالت اوهایو، مأموران آتش‌نشان به محل حادثه رفتند اما با آغاز عملیات اطفای حریق آنها با فاجعه‌ای باورنکردنی مواجه شدند.

چهار کودک خانواده در میان شعله‌های آتش گیر افتاده بودند ولی قبل از آنکه بتوانند راهی برای نجاتشان پیدا کنند، در میان شعله‌های آتش جان باخته بودند.

این صحنه غم ا نگیز، پایان غافلگیری آتش‌نشانان نبود، آنها لحظاتی بعد هنگامی که به داخل یکی از اتاق‌های خانه قدم گذاشتند، با جسد غرق خون زنی جوان روبه‌رو شدند، در فاصله‌ای اندک با جسد این زن، مردی جوان که به‌نظر می‌رسید شوهر وی باشد نیمه جان روی زمین افتاده بود.

نخستین تحقیقات، بیانگر ‌آن بود که آتش‌سوزی عمدی بوده است، بنابراین موضوع به کارآگاهان پلیس جنایی گزارش شد و با انتقال مرد مجروح به بیمارستان، تحقیقات جنایی آغاز شد.

در حالی که با گذشت چندین روز از این ماجرای مرگبار، مرد مجروح هنوز قادر به افشای ماجرا نیست، روز گذشته راشل هوتزل – رئیس پلیس منطقه - در توضیح ماجرا به خبرنگاران گفت: تحقیقات اولیه ما از محل جنایت نشان می‌دهد که جنایتکار34 ساله به نام مایکل ویلت که همراه همسر و فرزندانش از سال 2006 به آمریکا آمده بودند، جمعه شب بعد از آنکه با همسرش نادیا مشاجره سختی داشته است وی را با ضربات چاقو از پای درآورده است.

وی پس از آن در اقدامی جنون آمیز با هدف خودکشی، خانه‌شان را به آتش کشیده که در جریان این آتش افروزی 4 فرزند 3تا 8 ساله او قبل از رسیدن آتش‌نشانان و گروه‌های امدادی بر اثر خفگی جان باختند.

وی افزود: هنوز وضعیت جسمی این مرد به صورتی نیست که بتوانیم او را از بیمارستان سینسیناتی که در آنجا بستری شده به دادگاه منتقل کنیم اما به محض آنکه وی در شرایطی قرار گیرد که بتواند به سؤالات پاسخ دهد تحقیقات درباره این جنایت آغاز می‌شود.

به نوشته مطبوعات، این مهندس جنایتکار، به قتل همسر و 4 فرزندش و آتش‌افروزی عمدی متهم است و چنانچه اتهامات او ثابت شود، قضات دادگاه احتمالا برای وی درخواست صدور حکم اعدام خواهند کرد.