همشهری آنلاین: یک زوج جوان هندی در تلاش برای گرفتن سلفی در پارک ملی یوسیمیتی در آمریکا از ارتفاع ۲۴۵ متری سقوط کردند و جان خود را از دست دادند.

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از اسوشيتدپرس، ماموران پارك ملي يوسيميتي در كاليفرنيا جنازه ويشنو ويسوانات 29 ساله و ميناكشي مورتي 30 ساله را روز سه‌شنبه از عمق 245 متري مكاني بيرون آوردند كه مردم و گردشگران مي‌توانند تا كناره بدون حفاظ آن جلو بروند و مناظر پايين‌دست و دره را تماشا كنند. اين قسمت موسوم به تفت پوينت حفاظ ندارد و احتمال مي‌رود زوج جوان هندي به همين دليل از آن بالا به پايين پرت شده باشند.

ويسوانات از مهندسان نرم‌افزار شركت سيسكو هند در دفتر مركزي در سن‌خوزه كاليفرنيا بود و نكته عجيب اينكه تصوير همسر او با موهاي صورتي‌رنگ در آخرين لحظه‌ها پيش از سقوط در سلفي يك دختر و پسر جوان ثبت شده است. شان متيسن كه همراه نامزدش به تفت پوينت رفته بود، مي‌گويد: «ميناكشي كه با موهايش توجه خيلي‌ها را جلب كرده بود، دو بار ناخواسته در پسزمينه سلفي ما قرار گرفت و من همان لحظه نگران جانش بودم. او بيش از اندازه به لبه پرتگاه نزديك شده بود.»

متيسن و نامزدش رز وقتي متوجه ماجرا شدند كه تصاوير زوج بداقبال هندي روز دوشنبه در رسانه‌ها منتشر شد و آنها فهميدند عكس ميناكشي دست‌كم در دو سلفي موجود در دوربين گوشي‌شان ثبت شده است. قرار است پيكر زن و مرد هندي در همان آمريكا به خاك سپرده شود، چون شرايط جنازه‌ها به گونه‌اي نيست كه بتوان آنها را تا هندوستان منتقل كرد.

ويشنو و ميناكشي سال 2010 از دانشكده مهندسي دانشگاهي در ايالت كرالا دانش‌آموخته شدند و هر دو از دانشجويان خوب دانشگاه بودند. آنها چهار سال پيش با هم ازدواج كردند و به دليل علاقه‌اي كه هر دو به سفر رفتن داشتند، وبلاگي راه انداخته بودند و تجربه‌هايشان را در آن منتشر مي‌كردند.

تعداد قربانيان سلفي در هند بيش از ديگر كشورهاست و به همين دليل مقام‌هاي مسئول از مدتي پيش با قرار دادن علائم و نشانه‌هاي هشداردهنده از مردم و گردشگران مي‌خواهند در نقاط پرحادثه از گرفتن سلفي بپرهيزند.