این نشست روز سهشنبه، ۱۱ دی ماه از ساعت ۱۴ الی ۱۶ در دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها برگزار میشود.
بررسی و آسیب شناسی حضور چهرهها در شبکههای اجتماعی، رسانههای اجتماعی و بازتولید روزنامهنگاری شهرت، زمینههای رشد فرهنگ شهرت و گرایش به سلبریتی و بررسی نقش شبکههای اجتماعی و وب دو در حضور چهرها در شبکههای اجتماعی از جمله محورهای بحث این نشست خواهد بود.
حمید ضیاییپرور، مدیر کل دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها، مریم سلیمی، مدرس دانشگاه و پژوهشگر ارتباطات، حسن نمک دوست تهرانی، مدیر مرکز آموزش و پژوهش همشهری، احسان شاه قاسمی، عضو هیات علمی گروه ارتباطات دانشگاه تهران و رضا ساکی، روزنامهنگار از سخنرانان این نشست تخصصی خواهند بود.
ورود عموم علاقهمندان به شرکت در این هماندیشی آزاد است.