همشهری‌آنلاین: مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه گفت: با اقدام‌های انجام شده، توسعه پروژه غربی خط ۴ مترو تسریع می‌یابد تا شاهد استفاده و بهره‌برداری هرچه سریع‌تر شهروندان از سه ایستگاه این خط باشیم.

 به گزارش شهرنوشت به نقل از روابط عمومی شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو)، علی امام در جلسه‌ای که با حضور رجبعلی خسروآبادی، شهردار منطقه ۵، مدیران، پیمانکار و مهندسان مشاور این خط برگزار شد، گفت: باحمایت‌های شهردار منطقه و بررسی‌های انجام شده، هرچه سریع‌تر مشکلات موجود حل و فصل شده و شاهد سرعت و شتاب در روند علملیات اجرایی این خط خواهیم بود.

به گفته مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) این بخش از خط، طولی در حدود ۴ کیلومتر دارد و ۳ ایستگاه را شامل می‌شود.

او ادامه داد: با توسعه غربی خط ۴، سه ایستگاه حکیم، شاهین و میدان چهار باغ در شهر تهران راه‌اندازی و به بهره‌برداری می‌رسد. 

امام گفت: این پروژه از پروژه‌های مهم مترو به شمار می‌آید که در صورت راه‌اندازی و بهره‌برداری به اهالی منطقه ۵ خدمت‌رسانی کرده و ازتراکم ترافیکی شریان‌های غربی-شرقی مانند بزرگراه همت و بزرگراه حکیم می‌کاهد.

در پایان این نشست علی امام به‌همراه خسروآبادی، شهردار منطقه ۵، مدیران، پیمانکار و مهندسان مشاور از روند توسعه غربی این خط بازدید کردند.