همشهری آنلاین: رئال سوسیه‌داد شکست دیگری برای رئال، این بار در ورزشگاه برنابئو رقم زد.

رئال ماردید، قهرمان جام باشگاه‌های جهان، پس از تساوی دو بر دو مقابل ویارئال در شروع سال جدید میلادی، این بار یک شکست تلخ خانگی را مقابل سوسیه‌داد تجربه کرد.

در این بازی سانتیاگو سولاری، سرمربی کهکشانی‌ها گرت بیل را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و ایسکو نیز که ابتدا بسیار مورد علاقه وی بود، این بار نیز بازی را تا دقیقه ۵۷ از روی نیمکت ذخیره‌های تیم تماشا کرد تا این که بالاخره به جای کاسیمیرو وارد زمین شد.

بازی با دوش آب سرد برای رئالی‌ها آغاز شد. در همان دقیقه دوم بود که با خطای کاسیمیرو روی بازیکن حریف، داور نقطه پنالتی را نشان داد تا تیم میزبان اولین گل را خیلی زود دریافت کند. رئال که در پی جبران این گل برآمده بود، نتوانست دو موقعیت خوبی را که به دست آورده بود به گل تبدیل کند. نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید و نیمه دوم نیز با همین نتیجه ادامه داشت تا این که تیم میهمان یک بار دیگر و این بار در دقیقه ۸۳ گل دوم را زده و ضربه نهایی را به پیکر شاگردان سولاری وارد کرد.

در ادامه نتیجه بازی‌های این هفته لالیگا در هفته هجدهم آمده است:

لوانته  ۲  خیرونا  ۲

اسپانیول  ۱  لگانس  ۰

آلاوز  ۲  والنسیا  ۱

وایادولید  ۰  وایه‌کانو  ۱

هوئسکا  ۲  بتیس  ۱

ایبار  ۰  ویارئال  ۰

سویا  ۱  اتلتیکو مادرید  ۱

رئال مادرید  ۰  سن سباستین  ۲

ختافه  ۱  بارسلونا  ۲

دیدار تیم‌های سلتا ویگو و اتلتیک بیلبائو نیز که اکنون به ترتیب با ۲۱ و ۱۶ امتیاز در رده‌های ۱۴ و ۱۸ جدول قرار دارند، روز دوشنبه برگزار می‌شود.

  • جدول رده‌بندی

۱- بارسلونا، ۴۰ امتیاز

۲- اتلتیکو مادرید، ۳۵ امتیاز

۳- سویا، ۳۳ امتیاز

۴- دپورتیوو آلاوز، ۳۱ امتیاز

۵- رئال مادرید، ۳۰ امتیازی

۶- رئال بتیس، ۲۶ امتیاز