همشهری آنلاین: انتشارات ثانیه کتاب مصاحبه با رسانه‌ها؛ آنچه مدیران باید بدانند را منتشر کرد. نویسنده کتاب رابرت تیلور و مترجم آن دکتر احتشام رشیدی است.

نویسنده کتاب رابرت تیلور و مترجم آن دکتر احتشام رشیدی است. این کتاب نه تنها برای مدیران و سیاستمداران، بلکه برای تمام کسانی که در تیرس  خبرنگاران هستند، کتاب مفیدی است:

•  کتاب فنون مصاحبه با رسانه‌ها یک راهنمای عالی برای چگونگی روبرو شدن با روزنامه‌نگاران است.
•  کتاب، مملو از مثال‌ها و حکایت‌های آموزنده و متن مصاحبه‌های قوی و ضعیف است.
•  کتاب «مصاحبه با رسانه‌ها» هم برای امور کشوری و هم در سطح بین المللی قابل استفاده است.
•  نکات دقیقی را برای مدیریت مصاحبه با انواع رسانه‌ها، از جمله رادیو، تلویزیون، کانال‌های اجتماعی و آنلاین ارائه می‌کند.
•  بیشتر روی راهنمای عملی تاکید دارد و نمونه‌های داستانی و متن مصاحبه‌های واقعی شخصیت‌های مهمی چون جرج بوش، دیوید کامرون، هیلاری کلینتون و دیگر چهره‌های برجستة عمومی را بررسی می‌کند.
•  این کتاب همچنین به‌خوبی نحوة تدوین پیام درست و اثربخش، نحوة شناسایی و درک دقیق مخاطبان و نحوة اداره کردن وضعیت‌های دشوار و خصمانه، ازجمله شرایط بحرانی را پوشش می‌دهد.
رابرت تیلور در این کتاب، حاصل یک عمر تجربه خود را در آموزش سخنگویان  برای مصاحبه با رسانه‌ها ارائه کرده است.