به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، جشنواره انتخاب آگهیهای برتر روزنامههای سراسر کشور از پائیز ۱۳۹۳ به ابتکار محسن میرزایی پیشکسوت عرصه تبلیغات و مولف مجموعه کتابهای ۲۳۰ سال تبلیغات بازرگانی در مطبوعات فارسی زبان کلید خورده است.
پدیدآورندگان ۳۸ اثر گرافیکی منتخب از میان آگهیهای روزنامههای سراسری که از سوی هیات داوران این جشنواره به عنوان برگزیده انتخاب شده اند، همزمان با سومین کنفرانس ملی ارتباطات بازاریابی و برندینگ با حضور دکتر علی اکبر فرهنگی چهره ماندگار علم مدیریت رسانه، محسن میرزایی از مسئولان مرکز توسعه ارتباطات و آگهیهای روزنامه همشهری و جمع دیگری از اساتید دانشگاه تهران معرفی و تقدیر شدند.
سجاد ابراهیمی، نیلوفر ابریشمکار، تهمتن امینیان، آرین اوهانیان، پیام بهاری، بهداد بهرامی، مصطفی بیگلو، نرگس پناهنده، شهاب تندر، نرگس جوشقانی، شیدا حداد، امید حسینی، حمیدرضا حیات روشنایی، رسول خسروی، محمدرضا دوست محمدی، محمد راجی، محمدمهدی سپهریخواه، امیر صحاف نیا، ایمان طیرانی، ناهید عقیقیان، محمدحسین غیاثوند، امیربهادر فلاحتی، مستانه قاسمپور، نواب قزلباش، کیامرز مراد، سام مشاور، فرشید منفرد، شیرین ناظمی، ساشا نخعی، نیاز نورائی، ملینا هاشمی، عباس بابایی، شادی بقایی، مصطفی بهزادیفر، احمد جمالپور، علی خلیلی، سارا رادمهر و پریسا گنجینژاد در این آیین مورد نقدیر قرار گرفتند.
داوری طرحهای مربوط به آگهیهای منتشر شده در ۶۸ روزنامه سراسری با حضور کامران کاتوزیان، یونس شکرخواه، حسن نمکدوست، امرالله فرهادی و ابراهیم حقیقی به عنوان اعضای هیات داوران طی پنج سال اخیر صورت گرفته است.