تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵

همشهری‌آنلاین: هم‌زمان با چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مراسم کلنگ‌زنی ساخت دومین پل مکانیزه درحد فاصل خیابان میعاد شمالی و جنوبی درمنطقه ۱۹ با حضور شهردار منطقه به زمین زده شد.

به گزارش شهرنوشت  به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی توکلی، شهردار منطقه گفت: در راستای پاسخگویی مدیریت شهری منطقه به مطالبات ۱۲ ساله شهروندان، هیئت امنا و شورایاری ناحیه یک و با توجه به اهمیت تسهیل درتردد سالخوردگان و دانش‌آموزان احداث دومین پل مکانیزه در این محدوده به زمین زده شد.

او ادامه داد: پس از نظرسنجی از کسبه و اهالی و با پیگیری ناحیه یک، جانمایی پل مشخص و در حال حاضر عملیات بتن‌ریزی و فوندانسیون پل مکانیزه انجام و تا ۱۰ روز آینده عرشه پل نصب خواهد شد.

شهردار منطقه خاطرنشان کرد: به میمنت فرارسیدن ۲۲ بهمن کلنگ احداث این پل زده شد و به امید خدا تا قبل از آغاز سال جدید تحویل گرفته و قابل استفاده برای شهروندان خواهد شد تا علاوه بر خدمتی دیگر به شهروندان، باقیات و صالحات برای مسئولین باشد .

گفتنی است اولین پل مکانیزه منطقه ۱۹ در محدوده بزرگراه شهید کاظمی روبه‌روی شهرداری ناحیه ۲ قرار دارد و دومین پل نیز در حد فاصل خیابان میعاد شمالی و جنوبی ناحیه یک به زودی بهره‌برداری خواهد شد.

برچسب‌ها