همشهری آنلاین: معاون بازرسی صنعت، معدن و تجارت البرز اعلام کرد که ۲ تخلف بزرگ ارزی به میزان ۹۸۲ میلیارد و ۹۶۶ میلیون ریال در این استان شناسایی و پرونده آنها به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

سیامک آقایی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تخلف ها توسط ۲ شرکت که به تعهدات ارزی خود عمل نکرده بودند، انجام گرفته است.

وی بیان داشت: دراجرای طرح نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی درآستانه نوروز ۹۸، درمجموع پرونده ۶۷۹ واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی این استان ارجاع شد که ۲ مورد آن تخلف ارزی بود.
آقایی گفت: همچنین یک واحد صنفی در البرز که اقدام به فروش گاز مایع خارج از شبکه توزیع می‌کرد، ۱۷ میلیارد و ۲۶۴میلیون ریال جریمه برای آن تعیین شد.

معاون بازرسی صنعت، معدن و تجارت البرز گفت: طرح ویژه بازرسی و نظارت بر واحدهای صنفی از اواسط بهمن ماه سال جاری آغاز و تا پایان تعطیلات نوروز ۹۸ در استان البرز ادامه دارد و تاکنون در اجرای آن از چهار هزارو ۵۳۲ واحد صنفی بازرسی شده است.

آقایی یادآور شد: مردم درصورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی می‌توانند گزارش‌های خود را از طریق سامانه ۱۲۴ برای رسیدگی به سازمان صنعت، معدن وتجارت این استان ارائه دهند.