به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، این اپراتور تلفن همراه کشور با تکیه بر ارزش های سازمانی خود از جمله پاسخگویی به نیازهای مشترکین و در کنار ارائه راهکارهای منحصر به فردی نظیر سرویس انتقال مانده بسته اینترنت به دوره بعد، تعرفه ویژه مصرف آزاد و عرضه تنها تجربهی حقیقی همگرایی خدمات ثابت و سیار، برای اولین بار در ایران اقدام به طراحی و راهاندازی خدمت نوین شاتل موبایل پلاس کرد.
بر اساس این گزارش، خدمات شاتل موبایل پلاس در صدها شهر و برخی مناطق روستایی و جاده های اصلی و فرعی کشور عرضه میشود و کلیه مشترکین سیم کارت های شاتل موبایل میتوانند در نخستین فاز این طرح از بستههای اینترنت مبتنی بر موقعیت و مقرون به صرفه تر شاتل موبایل پلاس استفاده کنند.
گفتنی است، در این فاز بسته های شاتل موبایل پلاس به صورت بسته های هدیه و بدون هیچگونه هزینه مضاعفی به همراه برخی از بسته های افزایشی شاتل موبایل به تمامی مشترکین عرضه میشود. به این ترتیب که مشترکین به محض حضور در مناطق تحت پوشش خدمات «شاتل موبایل پلاس» علامت مشخصه «+» را در ادامه نام شبکه Shatel Mobile روی گوشی خود مشاهده میکنند و در تمامی لحظاتی که عبارت «Shatel Mobile+» به عنوان نام سرویس دهنده خدمات از سوی شبکهی شاتل روی گوشی مشترک مشاهده شود، امکان استفاده از این خدمات برای وی مهیا است.
لازم به ذکر است مشترکین با مراجعه به وب سایت شاتل موبایل به نشانی www.shatelmobile.ir میتوانند آخرین نقشهی مناطق تحت پوشش شاتل موبایل پلاس و بستههای آن را مشاهده کنند.
سیمکارتهای شاتل موبایل با پیششماره ۰۹۹۸ و کد ۱ با پوشش سراسری ۳G و ۴G، از طریق ۴٠٠ مرکز اختصاصی خدمات شاتل و بیش از هزار نمایندگی مجاز فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور، سامانه فروش آنلاین شاتل موبایل به نشانی http://shop.shatelmobile.ir و سامانه فروش تلفنی شاتل موبایل به شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ با قابلیت انتخاب شماره و طرح تعرفه اختصاصی به متقاضیان عرضه میشود.