تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۲

همشهری آنلاین: نیکلاس مادورو گفت زمان نبرد و ارائه الگویی به تاریخ و جهان مبنی بر این که نیروهای ونزوئلایی استوار و متحد و قانونی هستند فرا رسیده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین؛ رئیس جمهور ونزوئلا گفت: نیروهای مسلح ونزوئلا بیش از هر زمان دیگری متحدند. زمان نبرد و ارائه الگویی به تاریخ و جهان مبنی بر این که نیروهای ونزوئلایی استوار و متحد و قانونی هستند فرارسیده است.

نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا همچنین در سخنرانی در جمع مردم به مناسبت روز جهانی کارگر گفت در تلاش برای اصلاح برخی از اشتباهات دولت روزی را برای گفتگو تعیین می کند.

وی افزود خوان گوایدو رهبر مخالفان که تحت حمایت آمریکا است تلاش می‌کند تا جنگ داخلی در ونزوئلا به راه بیاندازد. مادورو گفت: «سران کودتا در ونزوئلا با گفتن اینکه من می‌خواستم کشور را ترک کنم هم خودشان و هم آمریکای امپریالیست را فریب دادند.»

رئیس جمهور ونزوئلا گفت اگر گوایدو واقعا می‌خواهد به کاخ ریاست جمهوری راه پیدا کند فقط کافی است در انتخابات پیروز شود. رئیس جمهور ونزوئلا از حامیانش خواست پیشنهاد هایی برای اصلاح اشتباهات دولت ارائه کنند.