همشهری آنلاین: سخنگوی نیروی انتظامی گفت: در ماه مبارک رمضان، عرضه غذا توسط مراکز طبخ، بعد از سحر تا یک ساعت قبل از افطار مجاز نیست.

به گزارش ایرنا،  سردار احمد نوری  افزود: متصدیان هتل‌ها، مهمان پذیرها، رستوران‌های بین‌راهی، پایانه‌ها، فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های راه آهن با اخذ مجوز از مراجع ذیربط (پلیس اماکن)، ضمن رعایت شئونات اسلامی و پوشش فضای خود، می‌توانند به مسافران ارائه خدمات دهند.

معاون اجتماعی ناجا در خصوص نحوه فعالیت سینماها در ایام مبارک رمضان، یادآور شد: موضوع فعالیت سینماها تا سحر در شب‌های ماه مبارک رمضان به جز لیالی قدر مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت تأیید شد.

این مقام ارشد انتظامی همچنین تسهیل در فرآیند تردد روزه داران به ویژه در زمان افطار و شب‌های قدر را مورد تأکید قرار داد و گفت: تمهیدات انتظامی و ترافیکی لازم در این خصوص اندیشیده شده است.

سردار نوریان در پایان با تأکید بر اهمیت امر به معروف و نهی از منکر و تذکر به افرادی که در ماه مبارک رمضان در ملاءعام تظاهر به روزه خواری می‌کنند، گفت: پلیس به عنوان مجری قانون، با افرادی که در ملاء عام اقدام به روزه خواری می‌کنند، مطابق قانون رفتار خواهد کرد.