همشهری آنلاین: رییس کلانتری ۱۶۰ خزانه، از ماجرای نزاع مرگبار شب گذشته، ۲۴ اردیبهشت، در محدوده علی آباد جنوبی خبر داد و گفت: علت درگیری، سر نوبت برای گرفتن چای نذری بود.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ چنگیز ایدون در تشریح ماجرای این جنایت، گفت: ساعت ۱۲ نیمه شب گذشته در محله علی آباد جنوبی حوالی خزانه، درگیری خونینی بین چهار نفر از طریق تماس مردمی به پلیس ۱۱۰ گزارش شد و به قید فوریت ماموران کلانتری به محل اعزام شدند.

وی عنوان کرد: با حضور ماموران کلانتری ۱۶۰ خزانه در محل، مشخص شد دو نفر از نواحی دست و سینه به ضرب چاقو آسیب دیده‌اند و قبل از رسیدن ماموران اورژانس، فردی که از ناحیه سینه چاقو خورده بود به دلیل شدت خونریزی فوت و نفری که چاقو به دستش خورده بود با انتقال او به بیمارستان مداوای وی آغاز می‌شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد:‌ با توجه به فوت یکی از طرفین درگیری، بازپرس کشیک قتل تهران نیز در جریان موضوع قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضائی جسد مقتول به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات اولیه، از تنها مجروح این درگیری کلید زده شد.

ایدون بیان داشت:‌ فرد مجروح مدعی شد حوالی ساعت ۱۰ شب گذشته با مقتول که بچه محل‌اش می‌باشد، بر سر نوبت، گرفتن چای نذری درگیر شده و با حضور ماموران کلانتری ۱۶۰ خزانه در محل، درگیری پایان می‌یابد و فرد مجروح با بیان اینکه این یک سوء تفاهم ساده، آغاز درگیری و نزاع دوم شد.

کلانتر محله خزانه گفت:‌ متهم مدعی شد این پایان درگیری شان نبوده و توضیح داد که من با آوردن دوست خودم به خزانه و گذاشتن یک قرار درگیری با مقتول که وی نیز دوستش را به همراه خود آورده بود نزاع را از سر گرفتیم و حین درگیری من و مقتول با سلاح سرد مصدوم و دوستان‌مان متواری شدند.

وی افزود: در ادامه، ‌ دوست مقتول که در درگیری دوم شرکت داشت، با معرفی خود به کلانتری گفته‌های مجروح حادثه را تایید کرد و او نیز بازداشت شد که با توجه به آدرس محل زندگی متهم اصلی پرونده، ‌ هماهنگی‌های قضائی برای صدور حکم ورود به منزل او، با بازپرس شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران صورت گرفت.

ایدون ابراز داشت: با توجه به اینکه محل زندگی متهم در حوزه کلانتری ۱۰۹ بهارستان است، حکم ورود به منزل او در اختیار ماموران آن کلانتری قرار گرفت و آنها در عرض کمتر از ۴۵ دقیقه با حضور در آدرس، متهم را که قصد فرار از محل داشت؛ دستگیر کردند.

وی خاطر نشان کرد: پرونده با دستگیری سه متهم و تکمیل تحقیقات اولیه در این زمینه در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و سپس پرونده برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره دهم آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.