همشهری آنلاین: یک عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت که این شورا هنوز درباره ائتلاف در انتخابات آینده به نتیجه خاصی نرسیده ‌است.

آذر منصوری، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان به ایرنا در این باره توضیح گفت: شورای عالی درباره چگونگی مشارکت و نوع ائتلاف‌ها هنوز به بحث‌ و جمع‌بندی خاصی نرسیده است.

منصوری در ادامه با اشاره به اینکه برنامه شورای عالی، مشارکت فعال در انتخابات است، گفت: این‌ها مباحثی است که هم احزاب اصلاح‌طلب در تشکیلات خود باید به جمع‌بندی برسند و هم در شورای عالی روی آن توافق شکل گیرد.

عضو شورای عالی اصلاح‌طلبان ‌افزود: این‌که ائتلاف‌ها چگونه و در چه سطوحی باشد، به فضای سیاسی کشور و به‌خصوص نوع مواجهه شورای نگهبان در مورد بررسی صلاحیت‌ها، بستگی دارد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: برای تصمیم‌گیری درباره نوع حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس یازدهم باید با توجه به انتخابات ۹۲، ۹۴ و ۹۶، همچنین میزان اثرگذاری نهادهای برآمده از این سه انتخابات در تحولات کشور، به جمع‌بندی رسید.

او همچنین اضافه کرد که با توجه به در کنار هم قرار دادن این متغیرها و نوع مواجهه نهادهای نظارتی با اصلاح‌طلبان باید در مورد ائتلاف یا ائتلاف‌های احتمالی تصمیم گرفت.